اتومبیل های خودران در انگلستان به زودی در یک مسیر عمومی ۲۰۰ مایلی آزمایش می شوند.

شبنم جزایری  

به زودی اتومبیل های خود رانندگی در جاده های عمومی ۲۰۰ مایل در انگلستان در حال سفر هستند و این کشور برای استقرار بزرگتر آماده می شود.
کنسرسیوم Midlands Future Mobility پیشرو این پروژه است که اتومبیل هایی را که در جاده های اطراف بیرمنگام ، سلیحول ، کاونتری و دانشگاه وارویک در حال رانندگی هستند ، بررسی می کنند.
وسایل نقلیه متصل برای اولین بار در مسیر به جای خودروهای بدون راننده معرفی می شود. آزمایشات شامل ارتباط بین اتومبیل برای هشدار درباره مواردی از قبیل خطرات پیش رو خواهد بود. COSTAIN، به  عنوان یک شریک در این کنسرسیوم، آغاز به کار کرده است ساخت زیرساخت های مورد نیاز برای وسایل نقلیه متصل با کمک زیمنس انجام میدهد.

جان بتربی ، مدیر راه حل های فناوری ، نظرات گروه  Costain :
“امروز یک نقطه عطف کلیدی در شروع به استقرار فن آوری زیرساخت های پیشرفته که ما در طول چند سال گذشته که در حال قرار دادن انگلستان در خط مقدم انقلاب تحرک جهانی توسعه یافته است.
به عنوان مثال ، دوربین ها و تجزیه و تحلیل های ویدئویی که استفاده می کنیم باعث می شود جان افراد را نجات دهد و این امکان را برای رانندگان فراهم می کند که از خطرات خارج از مرز دید هشدار بگیرند. ”
هنگامی که وسایل نقلیه کاملاً مستقل در مسیر قرار می گیرد ، یک درایور پشتیبان نیز در همه زمان ها در دسترس خواهد بود. مسافر نیز ممکن است در طول سفر برای اهداف پژوهشی به تجزیه و تحلیل چگونگی حرکت خودرو در شرایط دنیای واقعی بپردازد.

برچسب
IOT

پروژه IoT روشنایی خیابان های به آبردین(شهری در

پروژه روشنایی هوشمند سازی خیابانی توسط شورای شهر آبردین اجرا شده است که باعث بهبود پایداری و کربن زدایی در سراسر شهر می شود. پروژه...

شبنم جزایری
14 نوامبر 2022
پروژه اینترنت اشیا اسکاتلند با هدف حفظ جاده

کنسرسیومی از شرکای تحقیقاتی در اسکاتلند می‌تواند به حل مشکلات همیشگی پیش روی زیرساخت‌های حمل‌ونقل بریتانیا، با توسعه شبکه حسگر اینترنت اشیا (IoT) کمک کند...

شبنم جزایری
6 آگوست 2022

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*