افزایش سرمایه گذاری سازندگان IoT برای خدمات بهداشتی متصل به B2B

شبنم جزایری  

شرکت های Withings سازنده دستگاه IoT  با ۶۰ میلیون دلار  سرمایه گذاری جمع آوری کرده است تا دیدگاه های خود را در ارائه خدمات B2B پیاده کند.
وینگینگ تاکنون داستانی جالب داشته است. این شرکت در سال ۲۰۰۸ در فرانسه تأسیس شد و اقدام به ساختن برخی از دستگاه های بهداشتی معتبر مرتبط از جمله ترازو و ساعت هوشمند کرد. در سال ۲۰۱۶ ، Withings توسط غول فنلاند نوکیا خریداری شد. نام تجاری وینگز متعاقباً در سال ۲۰۱۷ ناپدید شد و تبدیل به نوکیا-سلامت شد. نوکیا-سلامت هرگز واقعاً از بین نرفت. در سال ۲۰۱۸ ، اریک کارل ، بنیانگذار Withings معامله ای را نهایی کرد که باعث شد این برند دوباره تحت نام اصلی خود مستقل شود.
کارل گفت: “من به توانایی فن آوری برای تحول در سلامت جامعه اعتقاد دارم و به هر کسی اجازه می دهم که به طور مرتب ویتامین های خود را از خانه کنترل کند و متخصصان بهداشت را در این فرآیند درگیر کند.”
وی گفت: “امروزه ، ما در یک زمان هیجان انگیز هستیم که پزشکی در حال تبدیل شدن به شخصی سازی ، پایداری و مبتنی بر تجزیه و تحلیل داده ها است ، و من افتخار می کنم که Withings ها در قلب این انقلاب قرار دارند. با تأمین بودجه شرکای همفکر ، می توانیم تلاش های جهانی خود را مقیاس گذاری کنیم و به سرمایه گذاری در فناوری های جدید و ابزار هوش مصنوعی که می تواند شرایط پزشکی را تشخیص داده و پیش بینی کند ، ادامه دهیم. ”
ماتیو لتومبه ، مدیرعامل Withings ، توضیح می دهد:
ما در طول ده سال گذشته تکنولوژی و علوم پزشکی را با هم ترکیب کرده ایم تا بتوانیم یک نمونه کار بی نظیر از دستگاه هایی ایجاد کنیم که به طور مداوم و دقیق طیف گسترده ای از پارامترهای بهداشتی را اندازه گیری می کنند. با توجه به اینکه صنعت مراقبت های بهداشتی به طور فزاینده ای از این فناوری و داده ها استقبال می کند ، با اشتیاق به Withings به عنوان یک شریک پویا روی آورده است.
دستگاه های ما از برخی از بالاترین سطح محافظت بهره مند می شوند ، ضروریت های بهداشتی بیشتری را تحت پوشش قرار می دهند و با سیستم عامل های بیشتری نسبت به سایر رقیبان مشاغل کار می کنند. هجوم جدید بودجه و تخصص پزشکی به ما کمک می کند تا راه حل های حتی هیجان انگیزتری را نیز به بازار ارائه دهیم ، و این امکانات را برای ده سال آینده بی حد و مرز می کنیم.

برچسب
IOT

دستگاه های IoMT در بیمارستان های هوشمند تا

مطالعه ای توسط Juniper Research نشان می دهد که تعداد IoMT (اینترنت چیزهای پزشکی) در بیمارستان های هوشمند تا سال ۲۰۲۶ از هفت میلیون نفر...

شبنم جزایری
5 ژانویه 2022
اینترنت گاوها: حسگر قابل بلعیدن اینترنت اشیا بر

یک حسگر قابل بلعیدن اینترنت اشیا به کشاورزان در نظارت بر سلامت دام های خود و کمک به افزایش سودآوری کمک می کند. این حسگر...

شبنم جزایری
20 نوامبر 2021

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*