حفاظت از تجهیزات مدارس با استفاده از اینترنت اشیا

شبنم جزایری  
IoT

شرکت HSB از یک راهکار جدید اینترنت اشیا (IoT) که برای مدارس و با هدف محافظت از ساختمان‌ها و تجهیزات در برابر نشت آب، انجماد لوله‌ها و فرسایش مواد طراحی‌شده است، رونمایی کرده است.
فناوری جدید این شرکت مدیریت ریسک و نظارت مداوم در جهت رفع مشکلات مربوط به آب را برای کارکنان مدارس فراهم می‌کند.
جک ولینسکی در این باره می‌گوید: “مدارس با حضور دانش آموزان، معلمان و فعالیت‌ها مکانی بسیار شلوغ است اما وقتی مدرسه خالیست چه اتفاقی ممکن است رخ دهد؟ راهکار IoT ما خطرات احتمالی که در کمین املاک و تجهیزات است را رصد می‌کند و هشدارهای لازم را برای کاهش آسیب‌هایی که سیستم‌های سنتی مدیریت ساختمان نمی‌توانند از آنها جلوگیری کنند، ارسال می‌کند.”
این راهکار از مجموعه‌ای از الگوریتم‌های پیشرفته تشکیل شده است که عوامل چندگانه خطر را در نظر می‌گیرد. HSB می‌گوید که سنسورهای IoT از پروتکل‌های شبکه LoRaWAN استفاده می‌کنند تا دامنه طولانی و قدرت سیگنال قوی را تأمین کنند. همچنین اپلیکیشن تلفن همراه به مسئولان مدارس اجازه می‌دهد تا در هر زمان که بخواهند شرایط املاک و سالن‌های ورزشی، اتاق‌ها، دفاتر و سایر مکان‌های مدرسه را بررسی کنند.
راهکار اینترنت اشیا HSB برای مدارسی که دارای استخر هستند و شرکت‌های بیمه املاک که با این شرکت همکاری می‌کنند نیز در دسترس است و برای آپارتمان‌ها، مساجد، ساختمان‌های شهری، دفاتر پزشکی و رستوران‌ها نیز طراحی شده است.

برچسب
IOT

انتقال تمرکز اپراتورهای مجازی شبکه‌های موبایل اینترنت اشیاء

بازار اپراتورهای مجازی شبکه های موبایل اینترنت اشیاء (IoT MVNO) به یک تغییر استراتژیک دچار شده است که با چالش‌های رشد درآمد از خدمات اتصال...

شبنم جزایری
18 نوامبر 2023
کاسپرسکی نوری به “تاریک‌ترین مناطق اینترنت” برای خدمات

شرکت امنیت سایبری کاسپرسکی هشدار داده است که حملات DDoS (از نوع توزیعی و انکار سرویس) از طریق بات‌نت‌های IoT (اینترنت اشیا) توسط هکرها تقاضا...

شبنم جزایری
24 اکتبر 2023

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*