رونمایی روتر IIoT با پشتیبانی از برنامه هایی با پهنای باند متوسط

شبنم جزایری  
iot-router

شرکت NetComm ارائه‌دهنده تجهیزات مخابراتی استرالیا روتر جدید خود را که با ۴G LTE سازگاری دارد معرفی کرد که یک اتصال پهنای باند متوسط و ایمن را از طریق شبکه‌های ۴G LTE ارائه می‌دهد. راه‌اندازی پهنای باند متوسط از طریق NTC-220 می‌تواند اجازه استقرار برنامه‌های کاربردی اینترنت اشیا صنعتی در بازار را به میزان بی‌سابقه‌ای گسترش می‌دهد. همچنین استفاده از تکنولوژی LTE-1 در پهنای باند NTC-220 پوشش شبکه nearby را فراهم خواهد که امکان استفاده بیشتر از IIoT را فراهم می‌آورد.

علاوه بر این NTC-220 به شرکت NetComm IIoT اجازه ارائه راهکارهای IIoT را برای برنامه‌هایی با پهنای باند پایین (NB-IoT) که به طور مستقیم به قابلیت‌های LTE-6 نیاز دارند خواهد داد. NTC-220 بر روی پلتفرم مبتنی بر لینوکس این شرکت اجرا می‌شود که به توسعه دهندگان اجازه می‌دهد تا برنامه‌های خود را با استفاده از SDK اختصاصی خود ایجاد کنند، درحالی‌که GPS تعبیه شده در روترها امکان رهگیری آنها را فراهم می‌کند.

els Baert، مدیر بازاریابی و ارتباطات شرکت NetComm، در این باره گفت: ” بسیار مفتخریم که دامنه محصولات IIoT خود را با راه‌اندازی NTC-220 گسترش دهد، که یک اتصال قابل‌اعتماد سطح بالا را ارائه می‌دهد و یک ردیف پهنای باند متوسط اضافی برای پشتیبانی از طیف گسترده‌ای از کاربردها ارائه می‌کند. شرکت‌های سراسر جهان پیشرفت‌های قابل‌توجهی در حوزه بهبود بهره‌وری با استفاده از IIoT آغاز کرده‌اند که بنا به گزارش Gartner بازار جهانی IIoT تا سال ۲۰۱۲ به ارزش ۱۲۳ میلیارد دلار ارزش خواهد رسید.

دولت انگلیس ماه گذشته اولین کارخانه هوشمند خود را به عنوان بخشی از پروژه آزمایشی IIoT راه‌اندازی کرد تا بداند که چگونه کارخانجات داخلی می‌توانند با استفاده از تکنولوژی جدید تحول یابند. آنها از این تکنولوژی در کارخانه Worcester Bosch استفاده کرده‌اند که در آن تجهیزات با بهره‌گیری از سنسورها و تکنولوژی ۵G برای نظارت بر عملیات کارخانه خود در نظر گرفته شدند.


اینترنت اشیا در کشورهای APAC توسعه می یابد.

طبق گزارشی از شرکت تحقیقاتی جهانی Omdia، منطقه APAC قرار است شاهد رشد بی‌سابقه اینترنت اشیا می باشد. محققان خاطرنشان می‌کنند که APAC در «استقرار...

شبنم جزایری
7 ژانویه 2023
دانشمندان قصد دارند با ۷ میلیون دستگاه ۵G-IoT

Sateliot اتصال ماهواره‌ای ۵G NB-IoT را به ۴۰۰۰۰۰ دستگاه ۵G ارائه می‌کند که توسط Streamline در پایان سال ۲۰۲۳ مستقر می‌شود و مدیریت دام در...

شبنم جزایری
24 دسامبر 2022

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*