معرفی بسته هایIoT نوکیا برای اپراتورها با هدف قرار دادن در اختیار کشاورزی و دام پروری

شبنم جزایری  
Nokia-IoT-agriculture

نوکیا چهار بسته آماده را برای کمک به اپراتورهای شبکه تلفن همراه معرفی کرده‌است که در کاربردهای کشاورزی، مدیریت دام، تدارکات، و بازارهای مدیریت دارایی به کار گیرند.در این گزارش اشاره می‌کند که بسته‌های جدید IoT در دسترس “و” به عنوان یک سرویس ” درآمدهای جدیدی را برای اپراتورها با” حداقل سرمایه‌گذاری و ریسک کم‌تر ” به ارمغان خواهند آورد.
چهار راه حل جدید IoT از زیرساخت شبکه گرید سراسری IoT نوکیا (WING) استفاده می کنند که اتصال سراسری IoT، دستگاه ها، برنامه‌های کاربردی و پشتیبانی رادر بر می‌گیرد. نوکیا ادعا می کند: WING برای اپراتورها مبتنی بر “پرداخت به ازاء ارتقاء” در دسترس خواهد بود.
راهکار نوین کشاورزی هوشمند شامل سنسورها و نرم افزارهایی برای جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده های زیست محیطی، خاک و محصولات برای کمک به کشاورزان مدیریت محصولات به طور موثر و صرفه جویی در هزینه های آبیاری، آفت کش ها و کود است. نوکیا اعلام کرد که مجموعه کشاورزی را با اپراتورهای آفریقایی آزمایش می کند.
در همین حال، راهکارهای مدیریتی حیوانات را با دستگاه های ردیابی و بیوسنسورها برای نظارت بر سلامتی و رفاه حیوانات تأمین می کند تا پرورش دهندگان در مورد ناهنجاری ها، و حفاظت از دام و بهبود عملکرد بینش اولیه ای را کسب کنند.
راه حل تدارکات برای ردیابی حرکت و وضعیت کالاها در حمل و نقل است تا به شرکت ها کمک کند وقایع پیش بینی شده در زنجیره عرضه را شناسایی کنند.
راه حل مدیریت دارایی، که که توسط یک شرکت مشاوره بدون نام و مطابق با فروشنده فنلاندی درحال گسترش است، ارائه دهندگان خدمات را قادر می سازد تا از راه دور وضعیت و عملکرد محصولات را نظارت کنند و خدمات بهتر را به مشتریان ارائه دهند.
Ankur Bhan، رئیس شرکت WING نوکیا، خبرداد: “با حداقل سرمایه گذاری از قبل، یک اپراتور می تواند به سرعت خدمات خود را به بازار ارائه و درآمد ازطریق IoT را تولید کند . انتظار می رود این راه حل ها، با توجه به گسترش سراسری و افزایش استفاده از طیف وسیعی از قابلیت ها و خدمات، اپراتورهای بیشتری برای اتصال به Nokia WING، تشویق کنند .
WING وسیله ای برای تسریع استقرار خدمات IoT، ساده سازی راه اندازی عملیات و سرویس های IoT و کاهش زمان ارائه به بازار برای اپراتورها قرار گرفته است. ایده این است که اپراتورها مجبور نیستند خدمات و تخصص خود را توسعه دهند و نوکیا با راه حل های بسته بندی امکان درآمد بیشتری را ایجاد خواهد کرد.

برچسب
IOT

اینترنت اشیا در کشورهای APAC توسعه می یابد.

طبق گزارشی از شرکت تحقیقاتی جهانی Omdia، منطقه APAC قرار است شاهد رشد بی‌سابقه اینترنت اشیا می باشد. محققان خاطرنشان می‌کنند که APAC در «استقرار...

شبنم جزایری
7 ژانویه 2023
دانشمندان قصد دارند با ۷ میلیون دستگاه ۵G-IoT

Sateliot اتصال ماهواره‌ای ۵G NB-IoT را به ۴۰۰۰۰۰ دستگاه ۵G ارائه می‌کند که توسط Streamline در پایان سال ۲۰۲۳ مستقر می‌شود و مدیریت دام در...

شبنم جزایری
24 دسامبر 2022

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*