معرفی راه حل جدید کیف پول موبایل با دستگاه های پوشیدنی و IoT توسط NXP

شبنم جزایری  
wearable-device

با هدف ارائه راهکاری سیستمی که بتواند ارزش بیشتری به سیستمها ببخشد، NXP Semiconductors یک راهکار سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به نام “mWallet 2Go” را توسعه داده است. این ایده با اضافه کردن قابلیت پرداخت موبایل به تجهیزات پوشیدنی، موبایل یا اینترنت اشیا (IoT) محقق شده است.
اولین مشتری این راهکار جدید، Montblanc تولید کننده کالاهای لوکس با کیفیت بالا در بازار است که از mWallet 2Go در بند ساعت هوشمند استفاده می‌کند.
mWallet 2Go با همکاری Mastercard و Visa توسعه داده شده است. ارتباطات نزدیک NXP، عنصر امن (SE) ، میان‌افزار NFC ، پلتفرم SE JavaCard ، اپلیکیشن‌های SE ، سرویس مدیریت عنصر ایمن (SEMS)، برنامه کیف پول و توسعه دهنده نرم‌افزار از دیگر همکاری‌های مشترک این دو شرکت است. کیت (SDK)، سرور کیف پول و سرویس فعال سازی دیجیتال Mastercard و بسترهای علامت گذاری سرویس Visa token سیستم OEM ها را قادر می‌سازد تا یک راهکار معتبر را در پیش بگیرند.
لازم به ذکر است Mastercard قبلاً با NXP همکاری کرده است تا یک سرویس لودر، اپلت را برای مشتریان و توسعه دهندگان که به دنبال پیاده سازی پرداخت‌های امن NFC هستند، در دسترس داشته باشد.
چارلز داکس معاون NXP در این باره می‌گوید: “هر دو ویزا کارت و مستر کارت، SEMS را در پلتفرم خود نشانه گذاری و تعبیه کرده‌اند. mWallet 2GO قابلیت‌های کامل SEMS را ادغام می‌کند، به این ترتیب خدمات پرداخت به سیستم مستر کارت و ویزا کارت متصل می‌شوند. همچنین دستگاه‌های NFC و عناصر ایمن برای پشتیبانی از یک حالت بسیار کم مصرف طراحی شده‌اند تا در تجهیزات کوچک نظیر پوشیدنی‌ها ادغام شوند.”
داکس در ادامه افزود: “ما در حال ایجاد شبکه‌ای از خانه‌های طراحی مستقل و آموزش دیده هستیم که به مشتری در یکپارچه‌سازی فنی کمک می‌کند.” به عنوان مثال با توجه به تنوع در فرم‌ها تنظیم آنتن NFC یکی از چالش‌های طراحی است که باید برطرف شود.
وی در پایان گفت، NXP در نظر دارد مجموعه‌ای از خدمات امن را معرفی كند كه مصرف كنندگان را قادر به برقراری تعامل، پرداخت، مسافرت و برقراری ارتباط ایمن كند. زیرساخت این خدمات ، NXP Secure Service 2GO Platform است که به شما امکان می‌دهد کارت‌ها، بلیط‌ها و اسناد را در دستگاه‌های متصل با امنیت و مقیاس پذیری دیجیتالی کنید.

برچسب
wearable devices

انتقال تمرکز اپراتورهای مجازی شبکه‌های موبایل اینترنت اشیاء

بازار اپراتورهای مجازی شبکه های موبایل اینترنت اشیاء (IoT MVNO) به یک تغییر استراتژیک دچار شده است که با چالش‌های رشد درآمد از خدمات اتصال...

شبنم جزایری
18 نوامبر 2023
کاسپرسکی نوری به “تاریک‌ترین مناطق اینترنت” برای خدمات

شرکت امنیت سایبری کاسپرسکی هشدار داده است که حملات DDoS (از نوع توزیعی و انکار سرویس) از طریق بات‌نت‌های IoT (اینترنت اشیا) توسط هکرها تقاضا...

شبنم جزایری
24 اکتبر 2023

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*