همکاری شرکت ST Engineering با نوکیا در راستای توسعه شبکه ۵G و اینترنت اشیا

شبنم جزایری  
IoT

شرکت سنگاپوری ST Engineering با نوکیا توافقنامه همکاری به امضا می‌رساند تا فعالیت خود را در حوزه فناوری‌های کلیدی نظیر شبکه ۵G و IoT گسترش دهد.
این توافقنامه این امکان را فراهم می سازد تا نمونه کارها و راهکارهای مشترک خود را گسترش داده و آنها را در موقعیت‌های بهتر و در جهت دنبال کردن فرصت‌های جدید کسب‌وکار قرار دهند که در نهایت منجر به ارائه راهکارهای جامع‌تر فناوری و ارتباطات و کمک به مشتریان می‌شود. به عنوان بخشی از این مشارکت، شرکت ST Engineering به خدماتی نظیر پروتکل اینترنتی نوکیا (IP)، شبکه‌های فیبر نوری و راهکارهای بی‌سیم پهن باند نظیر ۵G، تجزیه‌وتحلیل و دسترسی به خرده‌فروشان و مشتریان نوکیا، در جهت فروش خدمات دسترسی خواهد داشت.

شرکت نوکیا نیز می‌تواند با ادغام ایستگاه‌های مخابراتی بسیار کوچک زمینی (VSAT) شرکت ST Engineering در پروژه‌های جهانی، راهکارهای امنیت سایبری را در پروژه‌های خود ارائه کند. علاوه بر این، هر دو شرکت بازارهای پویا نظیر سنگاپور، مالزی، تایلند، ویتنام، فیلیپین، اندونزی، تایوان، استرالیا، استرالیا و نیوزلند را پوشش خواهند داد و در آینده طرح‌های مشترکی برای گسترش برنامه‌های خود در فراتر از منطقه آسیا – اقیانوسیه خواهند داشت.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که شرکت نوکیا ۴۲ قرارداد تجاری مرتبط با تجهیزات ۵G را به دست آورده‌است که از رقبای خود نظیر Huawei با ۴۰ قرارداد و اریکسون با ۱۹ قرارداد پیشی گرفته است. به گفته نوکیا، این شرکت از اواخر ماه مارس، ۱۲ سفارش جدید مرتبط با تجهیزات ۵G به دست آورده است و ۲۲ مورد این قراردادها با اپراتورهای T-Mobile، SoftBank و Telia است.

این کمپانی فنلاندی در ماه می به همراه اریکسون، قرارداد ۵G اپراتور SoftBank ژاپن را به دست آوردند و Huawei و ZTE را در این ماراتون پشت سر قرار دادند. گزارش شده است که اریکسون تجهیزات رادیویی دسترسی به شبکه (RAN) را برای فرکانس‌های میانه و بالا به اپراتور SoftBank ارائه می‌دهد، این در حالیست که اپراتور SoftBank فرصتی برای استفاده از پتانسیل شبکه ۵G از طریق مجموعه محصولات پیشرفته نوکیا را خواهد داشت.

برچسب
5G

انتقال تمرکز اپراتورهای مجازی شبکه‌های موبایل اینترنت اشیاء

بازار اپراتورهای مجازی شبکه های موبایل اینترنت اشیاء (IoT MVNO) به یک تغییر استراتژیک دچار شده است که با چالش‌های رشد درآمد از خدمات اتصال...

شبنم جزایری
18 نوامبر 2023
کاسپرسکی نوری به “تاریک‌ترین مناطق اینترنت” برای خدمات

شرکت امنیت سایبری کاسپرسکی هشدار داده است که حملات DDoS (از نوع توزیعی و انکار سرویس) از طریق بات‌نت‌های IoT (اینترنت اشیا) توسط هکرها تقاضا...

شبنم جزایری
24 اکتبر 2023

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*