کشور دانمارک پیشرو در پیاده سازی پوشش سراسری شبکه IoT

شبنم جزایری  
iot

کشور دانمارک اخیرا با مشارکت شرکت مخابراتی Teracom و شرکت Loriot متخصص در راه‌اندازی شبکه LoRaWAN (شبکه لورا (LoRaWAN) یکی از پروتکل‌های اصلیدوربرد توان پایین LPWANویژه اینترنت اشیا است.)، پوشش سراسری IoT را دریافت خواهد کرد. هدف از راه‌اندازی پوشش سراسری شبکه اینترنت اشیا، تقویت کاربردهای اینترنت اشیا و نظارت بر تمام بخش‌ها از جمله کنتورهای هوشمند، کشاورزی هوشمند، ساختمان‌های هوشمند و برنامه‌های کاربردی در شهر هوشمند است.

مارتین لوبل مدیرعامل شرکت Teracom، در این باره گفت:

” گرایش به راهکارهای جدید اینترنت اشیا و تقاضا برای اتصال به بسترهای IoT به طور چشمگیری در دانمارک رو به افزایش است. Teracom به طور کامل متعهد به ارائه پوشش کامل و سراسری در دانمارک است و استقرار آن تقریباً تکمیل شده است. راهکارهای مبتنی بر سرور شرکت Loriot به ما این امکان را می‌دهد که به راحتی بسترهای لازم را راه‌اندازی و این شبکه بزرگ را مدیریت کنیم و در نهایت مشتریان را قادر سازیم تا از برنامه‌های متنوع‌تر در مقیاس‌های بزرگتری بهره‌مند شوند.”

Loriot یک شرکت جهانی IoT است که سیستم مدیریت شبکه دانمارکی را ارائه می‌دهد. این شرکت ادعا می‌کند که راهکار مذکور دارای عملکرد بالا، امنیت قوی و پایدار و انطباق با مقررات محلی را تضمین می‌کند.

جولیان استردر مدیرعامل Loriot نیز در این باره گفت:

“Teracom یکی از بهترین شرکای ما است و بسیار خوشحال هستیم که پیاده‌سازی بسترهای IoT را با چنین شریکی پیش ببریم. برنامه‌ریزی کشور دانمارک، موقعیت پیشرو ما را در اروپا تقویت می‌کند و ما مطمئن هستیم که این کشور با تقاضای بسیار بیشتری برای ارائه و انتشار راهکارهای IoT مواجه خواهد شد.”

دانمارک دومین کشوری است که پوشش سراسری IoT را دریافت می‌کند. در خبر گذشته نیز اشاره کردیم که شرکت Sigfox در حال راه‌اندازی شبکه LPWAN (شبکه برد گسترده با توان مصرفی پایین) در کانادا است که پوشش سراسری IoT در این کشور را فراهم می‌کند.

برچسب
IOT

انتقال تمرکز اپراتورهای مجازی شبکه‌های موبایل اینترنت اشیاء

بازار اپراتورهای مجازی شبکه های موبایل اینترنت اشیاء (IoT MVNO) به یک تغییر استراتژیک دچار شده است که با چالش‌های رشد درآمد از خدمات اتصال...

شبنم جزایری
18 نوامبر 2023
کاسپرسکی نوری به “تاریک‌ترین مناطق اینترنت” برای خدمات

شرکت امنیت سایبری کاسپرسکی هشدار داده است که حملات DDoS (از نوع توزیعی و انکار سرویس) از طریق بات‌نت‌های IoT (اینترنت اشیا) توسط هکرها تقاضا...

شبنم جزایری
24 اکتبر 2023

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*