آردوینو بسته نرم افزاری را برای ساخت پروژه های اینترنت اشیا داخلی راه اندازی می کند

شبنم جزایری  

آردوینو IoT Bundle را راه‌اندازی کرده است — کیتی که تمام سخت‌افزار، نرم‌افزار و اجزای مورد نیاز برای ساخت دستگاه‌های متصل شما را فراهم می‌کند. شروع کار با اینترنت اشیا می تواند یک فرآیند دلهره آور باشد. به مجموعه خاصی از ابزارها و سطح دانشی برای برداشتن اولین قدم‌ها نیاز دارد، اما ساختن دستگاه‌های متصل اینترنت اشیا زمانی که اصول اولیه را فهمیدید، می‌تواند یک فرآیند فوق‌العاده ارزشمند باشد.»

این سخت‌افزار Arduino Nano RP2040 Connect است، بردی که میکروکنترلر Raspberry Pi RP2040 را به فرم فاکتور نانو می‌آورد. آردوینو نانو RP2040 دارای یک پردازنده دو هسته ای ۳۲ بیتی Arm Cortex-M0+ است و با ماژول U-blox Nina W102 برای اتصال Wi-Fi و بلوتوث همراه است. یک شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، RGB LED و میکروفون داخلی باید به شما کمک کند تا تمام آنچه را که برای دستگاه اینترنت اشیا نیاز دارید، فراهم کند. همچنین اجزای مختلفی از جمله سنسور دما، دکمه‌ها و سیم‌ها، موتور سروو، سنسور شیب و غیره در بسته گنجانده شده است.

چندین پروژه IoT نمونه شامل شده است، مانند:گربه پاولوف – پروژه‌ای که با تداعی ملودی‌های خاص با توزیع غذا به آموزش گربه‌ها کمک می‌کند.
The Nerd – حیوان خانگی دیجیتالی شبیه تاماگوچی خود را بسازید که به نور خورشید و تغذیه مجازی نیاز دارد. حتی زمانی که گرسنه است می تواند از طریق بلندگوی داخلی SOS ارسال کند.
جعبه پازل – جعبه ای که با سروومتر بسته نگه داشته می شود و تنها در صورتی باز می شود که تمام پتانسیومترها به ترکیب مناسب بچرخند. یک جعبه LED از چراغ های رنگی مختلف استفاده می کند تا نشان دهد که چقدر به حدس زدن ترکیب نزدیک هستند.

برچسب
IOT
منابع

ABI Research: تا سال ۲۰۳۰، ۲۲۰ میلیون واحد

کنترل شبکه نورپردازی (NLC) قرار است نقشی حیاتی را در توسعه ساختمان‌های هوشمند ایفا کند، زیرا سهامداران مانند مالکان ساختمان، شرکت‌های انرژی و نظارتی به...

شبنم جزایری
7 ژوئن 2023
اپل سرانجام سنسور آب و هوای HomePod Mini

اوایل این ماه، اپل نسل دوم هوم پاد فول سایز خود را معرفی کرد. یکی از ویژگی های جدید، سنسوری برای تشخیص دما و رطوبت...

شبنم جزایری
12 فوریه 2023

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*