آمازون با ارائه AWS IoT FleetWise مدیریت ناوبری را آسان می کند

شبنم جزایری  

آمازون AWS IoT FleetWise را در کنفرانس re:Invent خود معرفی کرد، سرویسی که هدف آن ساده‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن مدیریت ناوگان است.
مایک تزامالوکاس، GM IoT Automotive، AWS توضیح می‌دهد: «ماشین‌های متصل امروزی در حال حاضر مراکز داده روی چرخ‌ها هستند که هر یک گیگابایت داده در ساعت تولید می‌کنند.
خودروسازان می توانند از سرویس IoT FleetWise برای مدیریت این حجم عظیم داده خودرو در فضای ابری در زمان واقعی استفاده کنند.
فیلترهای هوشمند را می توان برای کاهش ترافیک شبکه و افزایش کارایی با انتخاب تنها داده های مرتبط برای انتقال بر اساس پارامترهایی مانند شرایط آب و هوایی، مکان یا نوع وسیله نقلیه اعمال کرد.
هنگامی که داده ها در فضای ابری قرار می گیرند، خودروسازان می توانند از آن برای برنامه های کاربردی نسل بعدی از جمله تشخیص مشکلات از راه دور، تجزیه و تحلیل سلامت ناوگان برای جلوگیری از فراخوانی در مقیاس بزرگ و بهبود ویژگی های پیشرفته مانند رانندگی خودکار و سیستم های کمک راننده استفاده کنند.
مایک تزامالوکاس، مدیر کل IoT Automotive در AWS گفت:
در حالی که خودروسازان سال‌ها داده‌های خودرو را جمع‌آوری، ذخیره و تجزیه و تحلیل کرده‌اند، اما برای مدیریت انفجار داده‌های تولید شده توسط سیستم‌های ایمنی پیشرفته خودرو و سیستم‌های رانندگی خودکار مجهز نیستند، و همچنین به داده‌های تقریباً واقعی مورد نیاز برای کنترل دسترسی نداشته‌اند. کمک به حل پیشگیرانه مشکلات خودرو.
با استفاده از AWS IoT FleetWise، خودروسازان اکنون می توانند به طور موثر این داده ها را جمع آوری کنند، آن ها را تغییر دهند و بینش های عمیق و عملی در مورد وضعیت و استفاده از وسایل نقلیه در جاده ها به دست آورند.
خودروسازان اکنون می توانند از قدرت AWS برای کمک به نگهداری میلیون ها وسیله نقلیه، افزایش ایمنی خودرو و بهبود خدمات مشتریان استفاده کنند.
حسگرهای پیشرفته خودرو می توانند در هر ساعت به تولید حداکثر دو ترابایت داده در هر خودرو منجر شوند.
Otonomo با AWS همکاری می کند و تجربه ای در مدیریت ناوگان های بزرگ با پلت فرم هوشمند تحرک دارد که توسط سازندگان تجهیزات اصلی، ناوگان و بیش از ۱۰۰ ارائه دهنده خدمات استفاده می شود. پلتفرم این شرکت روزانه از بیش از چهار میلیارد نقطه داده استفاده می کند.
بن ولکو، مدیرعامل Otonomo، اظهار داشت:
ما در Otonomo متعهد هستیم که تصمیمات و خدمات هوشمندانه‌تری را برای مشتریان خود از طریق استفاده از داده‌های خودروی متصل و هوشمندی حرکتی هدایت کنیم.
اعلامیه امروز AWS IoT FleetWise به خودروسازان کمک می‌کند تا داده‌ها را راحت‌تر و کارآمدتر از قبل جمع‌آوری و به ابر منتقل کنند.
ما از ادامه همکاری با AWS هیجان‌زده هستیم و از قابلیت‌های اضافی که از طریق AWS IoT FleetWise ممکن می‌شود، هیجان‌زده هستیم.”
با استفاده از سرویسی مانند FleetWise، خودروسازان می توانند اطمینان حاصل کنند که فقط داده های مربوطه منتقل می شود و می توان آنها را به گونه ای مدیریت کرد که قابلیت های مفید جدید را به سرعت راه اندازی کرد.

برچسب
IOT

ارتش انگلیس: یک چهارم سربازان می توانند تا

رئیس ارتش انگلیس گفته است که انتظار دارد تا دهه ۲۰۳۰ حداکثر یک چهارم سربازان بتوانند ربات باشند. سر نیک کارتر یک ژنرال انگلیسی که...

شبنم جزایری
1 مارس 2021
elecomp
انعقاد تفاهم بین وزارت ارتباطات و آموزش و

مراسم امضای تفاهم نامه بین وزارت ارتباطات و آموزش و پرورش با موضوع هوشمندسازی مدارس در حاشیه نمایشگاه الکامپ 98 برگزار شد.تمامي مدارس تا پايان...

شبنم جزایری
23 جولای 2019

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*