اینتل از سرویس تحویل کاملاً اتوماتیک خود در سال ۲۰۲۳ بهره برداری می کند.

شبنم جزایری  

شرکت زیرمجموعه اینتل Mobileye برای راه اندازی یک سرویس تحویل کاملاً اتوماتیک در سال ۲۰۲۳ با تولید کننده خودروهای خودران Udelv همکاری می کند.
پروفسور Amnon Shashua ، رئیس و مدیر عامل شرکت Mobileye گفت: “معامله ما با Udelv از نظر اندازه ، دامنه و جدول زمانی استقرار سریع قابل توجه است و این نشان دهنده توانایی ما در ارائه Mobileye Drive برای استفاده تجاری اکنون و به صورت گسترده است.”
“COVID-19 تقاضا برای تحویل کالاهای به صورت خودکار تسریع کرده است و ما خوشحال هستیم که با Udelv همکاری می کنیم تا این تقاضا را در کوتاه مدت برطرف کنیم.”
این شرکت ها پیش بینی می کنند که تا سال ۲۰۲۸ بیش از ۳۵۰۰۰ سرویس حمل و نقل در جاده های شهر تحویل داشته باشند. پیش بینی حداکثر سرعت هر ۶۵ مایل در ساعت است اما سایر مشخصات مانند دامنه هنوز افشا نشده است. اگر یک سیستم حمل و نقل به مشکل برخورد کند ، می تواند از راه دور توسط یک اپراتور انسانی بررسی شود. شرکت اجاره و مدیریت ناوگان تجاری دونلن در حال حاضر ۱۰۰۰ ترابری را پیش خرید کرده است.

تام کالاهان ، رئیس Donlen گفت: “ما از اینکه اولین مشتری حمل و نقل Udelv هستیم خوشحال هستیم.” سیستم حمل و نقل Udelv با انتشار صفر گازهای گلخانه ای و سیستم مدیریت تحویل خودکار با Mobileye Drive باعث کاهش گسترده هزینه تحویل ، ایمن سازی جاده ها و کاهش انتشار کربن در سراسر آمریکا خواهد شد.”تحویل در مایل آخر ۵۳ درصد هزینه توزیع کالا را تشکیل می دهد. با پیش بینی انجام شده حجم تحویل در آخرین مایل در سال ۲۰۳۰ تا ۸۰ درصد کاهش یافته و پیش بینی می شود حدود ۳۶ درصد به وسایل حمل و نقل اتواتیک بیشتری نیاز باشد.

دنیل لوری ، مدیر عامل و بنیانگذار Udelv ، گفت: “Mobileye تنها شرکتی است که امروز یک سیستم خودران با قابلیت تجاری و در این مقیاس ارائه داده است. او معتقد است: “آمادگی Mobileye Drive ، همراه با پوشش گسترده نقشه آن از آمریکای شمالی ، اروپا و آسیا ، این امکان را فراهم می سازد تولید و استقرار حمل و نقل Udelv را افزایش یافته و به سرعت می توانند خدمات را در لیست گسترده ای از مشتریان ارائه دهند.”

برچسب
smart city


دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*