تحولی درسیستم های GPS: با فناوری GalVan ومکان یابی اینترنت اشیاء (IoT) درفضای داخلی

شبنم جزایری  
IoT

شرکتGalileo تجربه ها و مهارت های حرفه ای خود را در گیرنده های نرم افزاری GPS و شبیه سازی ها را در عرصه های حرکت در فضای داخلی و مکان یابی اینترنت اشیاء ( IoT) ارائه داده است.
همه ما از برنامه های موقعیت های مکان یابی در فضای باز و برنامه های جهت یابی استفاده می کنیم؛ ما در حال رانندگی اتومبیل هستیم، پیاده روی در طبیعت و یا پرواز در هواپیما. تعداد بی شماری از صنعت، کشاورزی، امنیت داخلی و دیگر برنامه های کاربردی از ماهواره های GPS و گیرنده های ارزان قیمت تلفن همراه برای موقعیت دقیق زمان واقعی استفاده می کنیم.

قطعا نیازمند جهت یاب های داخلی نیز هستیم – ما بیشتر وقت خود را در داخل خانه، مکان های ساختمان (مانند بیمارستان ها، مراکز خرید، فرودگاه ها)، زیرزمینی (مانند تونل ها، معادن) و یا حتی در مکان های متراکم شهری با دید محدود ماهواره ای صرف می کنیم.

با این حال، مکان یابی در مکان های داخلی با موانع تکنولوژیکی مواجه هستند. سیگنال ماهواره ای GPS در حال حاضر در داخل خانه دریافت نمی شود و شرکت های فن آوری را مجبور می کند راه حل هایی را با استفاده از روش های جایگزین (به عنوان مثال BLE، WiFi ) برمبنای دستگاه های مختلف انتهایی یا با استفاده از برنامه های کاربردی اختصاصی برای دستگاه انتهایی، ایجاد کند. این راه حل ها هزینه ها را افزایش می دهند و بر تجربه کاربر تاثیر می گذارند و یکپارچگی مکانیابی در خارج و داخل فضا موضوعی قابل بحث است.
راه حل نوآورانه Galileo ماهواره ای (GalNav) راه حل خلاقانه را با گسترش پوشش داخلی GPS به پایان می رساند. با راه حل GalNav، دستگاه های پایه موجود (مانند تلفن های هوشمند) و برنامه های کاربردی می توانند در داخل خانه استفاده شوند همانطور که در خارج از منزل استفاده می شوند، با انتقال یکپارچه و بدون نیاز به تغییر سخت افزار یا نرم افزار.
GalNav به عنوان یک شرکت تجاری در توسعه خود روی سه تکنولوژی اصلی تمرکز کرده است:

GalNav SwRec : گیرنده نرم افزاری GNSS – مبتنی برنرم افزار رادیویی
GalNav InDoor :راه حل مکان یابی داخلی GPS
GalNav Simulator :شبیه ساز GNSS

برچسب
IOT

آمازون با ارائه AWS IoT FleetWise مدیریت ناوبری

آمازون AWS IoT FleetWise را در کنفرانس re:Invent خود معرفی کرد، سرویسی که هدف آن ساده‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن مدیریت ناوگان است. مایک تزامالوکاس، GM...

شبنم جزایری
16 ژانویه 2022
ارتش انگلیس: یک چهارم سربازان می توانند تا

رئیس ارتش انگلیس گفته است که انتظار دارد تا دهه ۲۰۳۰ حداکثر یک چهارم سربازان بتوانند ربات باشند. سر نیک کارتر یک ژنرال انگلیسی که...

شبنم جزایری
1 مارس 2021

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*