راه اندازی نسل بعدی ماهواره های نانو

شبنم جزایری  

مایریوتا در ایالات متحده و کانادا در کنار نسل بعدی ماهواره نانو، مجموعه ابزار توسعه ای را راه اندازی می کند.
ارائه دهنده ارتباطات ماهواره ای IoT ، Myriota همزمان با استقرار موفق نسل بعدی ماهواره نانو و جعبه ابزار توسعه دهنده ، خدمات تجاری را در ایالات متحده و کانادا راه اندازی کرده است.
میریوتا در آوریل سال گذشته ۱۹٫۳ میلیون دلار بودجه با هدف گسترش صورت ماهواره خود به ۲۵ ماهه تا سال ۲۰۲۲ جمع آوری كرد. ماهواره جدیدی كه در این هفته به فضا پرتاب شد ، گامی در جهت رسیدن به این هدف است و اولین ماه از سه ماهواره نانو است كه در آزمایشگاه موشك آنها راه می روند. مأموریت بسیار سریع
وزن ماهواره های نانو نسل دوم کمتر از هفت کیلوگرم و اندازه آن برابر با یک قرص نان است.

ماهواره های نانو جدید به انتقال سریعتر داده ها ، کاهش تأخیر و افزایش ظرفیت برای مشتریانی در ایالات متحده و کانادا که اکنون می توانند برای اولین بار به شبکه Myriota’s تجاری دسترسی پیدا کنند ، کمک می کند.
“ما از شروع خدمات تجاری خود در ایالات متحده و کانادا بسیار هیجان زده هستیم. این گسترش ما را در موقعیت قطبی قرار می دهد تا بتوانیم اتصال را در همه جا برای پشتیبانی از بازار جهانی اینترنت اشیا فراهم کنیم که انتظار می رود تا سال ۲۰۳۰ سه برابر شود و به بیش از ۲۵٫۴ میلیارد دستگاه برسد. ”

دستگاه های دارای مجوز Myriota از شرکت های زیر راه اندازی شده اند:
Goanna Ag: GoRain ، سنج باران اتوماتیک و GoTank ، مانیتور سطح مخزن آب.
Yabby: سنسور سطح شناور Yabby ، مانیتور سطح سد و سنسور سطح Yabby و Rain Gauge ، مانیتور سطح مخزن دوگانه و باران سنج اتوماتیک.
Zepiro: D2O (Direct-to-Orbit) ، یک راه حل تله متری ماهواره ای است که اتصال طیف وسیعی از حسگرها از جمله کیفیت آب ، خاک و ایستگاه های هواشناسی پیشرفته را فراهم می کند.
Myriota: Myriota Sense & Locate ، یک محصول شتاب دهنده توسعه اینترنت اشیا برای ردیابی و نظارت بر برنامه ها.
هیلی توضیح می دهد: “ما به عنوان اولین شبکه در نوع خود از محصولات تجاری موجود پشتیبانی می کنیم ، ما در حال حاضر قدرت منحصر به فرد فن آوری های مستقیم مستقیم به مدار خود را برای تبدیل بخش اینترنت اشیا نشان داده ایم.”
قیمت باکس ابزار جدید Myriota ششصد دلار است. Myriota Modules – که ادعا می کند اتصال اینترنت اشیا را برای بیش از ۱۰ سال با باتری های AA فعال می کند و می تواند هر کدام فقط با چند سنت پیام ارسال کند – هر کدام از دستگاه ها ۵۰ دلار هزینه دارند.

برچسب
satellite

انتقال تمرکز اپراتورهای مجازی شبکه‌های موبایل اینترنت اشیاء

بازار اپراتورهای مجازی شبکه های موبایل اینترنت اشیاء (IoT MVNO) به یک تغییر استراتژیک دچار شده است که با چالش‌های رشد درآمد از خدمات اتصال...

شبنم جزایری
18 نوامبر 2023
کاسپرسکی نوری به “تاریک‌ترین مناطق اینترنت” برای خدمات

شرکت امنیت سایبری کاسپرسکی هشدار داده است که حملات DDoS (از نوع توزیعی و انکار سرویس) از طریق بات‌نت‌های IoT (اینترنت اشیا) توسط هکرها تقاضا...

شبنم جزایری
24 اکتبر 2023

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*