رشد جهانی بازار دستگاه های پزشکی پوشیدنی

شبنم جزایری  

بازار جهانی دستگاه های پوشیدنی پزشکی انتظار می رود در CAGR 13.8٪ رشد یابد در دوره پیش بینی به دلیل ظهور IoT همراه با پیشرفت در فناوری پوشیدنی ، توجه بازارها را به خود جلب کرده است.
شرکت کنندگان اصلی که در بازار جهانی دستگاه های پزشکی پوشیدنی فعالیت می کنند شامل شرکت Intel ، Activeinsights Ltd ، Apple Inc. ، Boltt ، Dragerwork ، Fitbit ، Garmin Ltd هستند.
انتظار می رود روند رو به رشد اتصال با استفاده از پتانسیل فناوری های بی سیم از جمله اینترنت اشیاء (IoT) همراه با دستگاه های پوشیدنی های امروزه ، رشد اقتصادی زیادی را در بازار جهانی به ارمغان آورد. اتخاذ دستگاه های متصل به دلیل پیشرفت در فن آوری هایی مانند IoT ، ۵G و سایر فناوری های ارتباط بی سیم به یک جنبه مهم بقا در عصر دیجیتال امروز تبدیل شده است.
IoT یک شبکه ارتباطی بین میلیاردها دستگاه است که از طریق اینترنت جمع آوری و انتقال داده ها را تسهیل می کند. ادغام IoT در دستگاههای پوشیدنی پزشکی ، نظارت از راه دور علائم حیاتی مختلف و آمارهای بهداشتی را تسهیل کرده است. مزیت دستگاههای پزشکی پوشیدنی IoT این است که آنها کنترل بهتری در مورد پیامدهای سلامتی خود به افراد ارائه می دهند. افزایش تعداد مبتلایان به بیماری مزمن پزشکی و افزایش جمعیت سالمندان در درجه اول باعث افزایش خدمات نظارت از راه دور بیمار (RPM) در سطح جهان می شود.
RPM ، همچنین به عنوان خدمات سلامتی تلفنی (Homecare telehealth) نیز شناخته می شود ، فرایندی است که بیماران می توانند از یک دستگاه پزشکی موبایل برای انجام یک آزمایش معمول استفاده کنند و این داده ها را در زمان واقعی به متخصصان مراقبت های پزشکی ارسال کنند. اجرای RPM می تواند با اندازه گیری شاخص های خطرناک مهم مانند گلوکز ، فشار خون و به طور یکسان ، مدیریت بیماری مزمن را بهبود بخشد. به عنوان مثال ، VivaLNK ، ارائه دهنده راه حل های مراقبت های بهداشتی ، سیستم عامل های مبتنی بر IoT را برای ارائه خدمات مراقبت از بیمار از راه دور و مراقبت از بیمار ارائه می دهد. بنابراین ، افزایش تصویب دستگاه های فعال شده IoT پیش بینی می شود که رشد وسایل پزشکی پوشیدنی در سطح جهان را به دلیل مزایای آن نسبت به روشهای متداول پیش بینی کند.

نرخ رشد مرکب سالانه (به انگلیسی: Compound annual growth rate (CAGR))


دستگاه های IoMT در بیمارستان های هوشمند تا

مطالعه ای توسط Juniper Research نشان می دهد که تعداد IoMT (اینترنت چیزهای پزشکی) در بیمارستان های هوشمند تا سال ۲۰۲۶ از هفت میلیون نفر...

شبنم جزایری
5 ژانویه 2022
اینترنت گاوها: حسگر قابل بلعیدن اینترنت اشیا بر

یک حسگر قابل بلعیدن اینترنت اشیا به کشاورزان در نظارت بر سلامت دام های خود و کمک به افزایش سودآوری کمک می کند. این حسگر...

شبنم جزایری
20 نوامبر 2021

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*