رشد چشمگیر سرمایه گذاری برای بهتر کردن مدیریت چرخه حیات با استفاده از دستگاه های IoT

شبنم جزایری  

Cybeats شرکت کانادایی ارائه دهنده خدمات امنیتی کامپیوتری در حال گسترش تیم خود در تورنتو و خارج از این کشور است با افزایش بودجه ای بالغ بر ۳ میلیون دلار برای پروژه Ripple Ventures سرمایه گذاری کرده است Cybeats با استفاده از دفاع داخلی، نظارت و مدیریت چرخه حیات برای دستگاه های IoT برای محافظت در برابر تهدیدات شناخته شده ،جدید وهمچنین امنیت سایبری استفاده می کند. با کمک این رویکرد “تمام و کمال”، برای این منظور این شرکت یک عامل میکرو(microagent ) را در سیستم عامل همراه با سیستم های نرم افزاری و سخت افزاری موجود در دستگاه های IoT جاگذاری کرده است.
این شرکت در نظر دارد درآمد های حاصل از این ارتقا و فروش را برای گسترش فعالیت های تحقیقاتی و توسعه قابلیت های سازمانی خود با تمرکز بر موضوعات ساختمان های هوشمند، وسایل پزشکی و زیرساخت های حیاتی صرف کند.
دیمیتری ریدمن، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت Cybeats، گفت: “با گسترش استفاده از دستگاه های IoT که در محیط کار، زندگی، سفر و خرید و افزایش تعداد نقاط نفوذ برای حملات مخرب قابل توجه است، این موضوع ضروری به نظر میرسد که رویکردی جدید برای امنیت سایبری برای تمام دستگاه های متصل به شبکه اتخاذ گردد. ضمنا صدور گواهینامه امنیتی دستگاه های IoT برای شناسایی و خنثی کردن این تهدیدات رو به افزایش است. Cybeats یک راه حل کارآمد و ساده برای نظارت و غلبه بر تهدیدات امنیتی را فراهم کرده است. ”
از جمله پروژه های دیگری که از دستگاه های IoT درحال حاضر استفاده می کنند . تحلیلگر IIoT و پلت فرم مانیتورینگ ماشین MachineMetrics است که با استفاده از IoT و هوش مصنوعی در صنعت نفت و گاز مورد استفاده قرار می گیرد  این سیستم به طور خودکار مسایل فنی را شناسایی و مشکلات را ساعت ها یا دقایقی قبل از آنکه اتفاقی بیافتد،پیش بینی می کند تا بتوان آنها را اصلاح کرد. از سوی دیگر،شرکت Validere از فن آوری های IoT برای افزایش قابلیت اطمینان و کیفیت محصولات و از هوش مصنوعی برای بهبود تصمیم گیری ها استفاده می کند.

برچسب
IIoTIOT

اینترنت اشیا در کشورهای APAC توسعه می یابد.

طبق گزارشی از شرکت تحقیقاتی جهانی Omdia، منطقه APAC قرار است شاهد رشد بی‌سابقه اینترنت اشیا می باشد. محققان خاطرنشان می‌کنند که APAC در «استقرار...

شبنم جزایری
7 ژانویه 2023
دانشمندان قصد دارند با ۷ میلیون دستگاه ۵G-IoT

Sateliot اتصال ماهواره‌ای ۵G NB-IoT را به ۴۰۰۰۰۰ دستگاه ۵G ارائه می‌کند که توسط Streamline در پایان سال ۲۰۲۳ مستقر می‌شود و مدیریت دام در...

شبنم جزایری
24 دسامبر 2022

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*