رونمایی شرکت مایکروسافت از سرویس IoT Plug and Play

شبنم جزایری  
microsoft

مایکروسافت اخیراً سرویس IoT Plug and Play که یک زبان مدل‌سازی جدید متن‌باز محسوب می‌شود را معرفی کرد. این سرویس به سازمان‌ها اجازه می‌دهد به راحتی با دستگاه‌های اینترنت اشیا به فضای ابری متصل شوند.
دسترسی به فضای ابری یکی از بزرگترین چالش‌هایی است که سازمان‌ها با آن مواجه هستند و این سرویس می‌تواند پیاده‌سازی راهکارهای اینترنت اشیا را در مقیاس وسیع حل می‌کند. مایکروسافت اعلام کرده است که این سرویس را در حالت پیش نمایش در دسترس عموم قرار داده است.
سرویس IoT Plug and Play مایکروسافت اکوسیستمی بزرگی از دستگاه‌های partner-certified ارائه می‌کند که می‌تواند با هرگونه راهکار اینترنت اشیا کار کند. Compal, Kyocera و STMicroelectronics اولین موج از دستگاه‌های اینترنت اشیا مبتنی بر زبان مدل سازی جدید مایکروسافت را منتشر کردند. همچنین، توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند برای ایجاد راهکارهای اینترنت اشیا شروع به استفاده از Azure IoT Central و Azure IoT Hub کنند که به صورت یکپارچه با دستگاه‌های اینترنت اشیا که با IoT Plug and Play فعال شده‌اند ادغام می‌شوند.
سرویس IoT Plug and Play فعلا در شمال اروپا، مرکز ایالات متحده، و نواحی شرقی ژاپن در دسترس قرار دارد و در ماه‌های آینده در نواحی دیگر نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

برچسب
iot platform
منابع

انتقال تمرکز اپراتورهای مجازی شبکه‌های موبایل اینترنت اشیاء

بازار اپراتورهای مجازی شبکه های موبایل اینترنت اشیاء (IoT MVNO) به یک تغییر استراتژیک دچار شده است که با چالش‌های رشد درآمد از خدمات اتصال...

شبنم جزایری
18 نوامبر 2023
کاسپرسکی نوری به “تاریک‌ترین مناطق اینترنت” برای خدمات

شرکت امنیت سایبری کاسپرسکی هشدار داده است که حملات DDoS (از نوع توزیعی و انکار سرویس) از طریق بات‌نت‌های IoT (اینترنت اشیا) توسط هکرها تقاضا...

شبنم جزایری
24 اکتبر 2023

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*