رونمایی شرکت Ring از حسگر های آلارم، قفل های هوشمند و سیستم کنترل صدای Alexa

شبنم جزایری  
device_system_alarm-flood

شرکت Ring در سال گذشته سیستم امنیتی ۱۹۹ دلاری خود با نام Z-Wave رونمایی کرد و حالا، این شرکت حسگر های بیشتری برای استفاده با این سیستم ارائه داده است. همکاری با چند شرکت سازنده‌ی قفل برای سازگاری بیشتر و افزودن کنترل صوتی به‌کمک دستیار صوتی Alexa نیز از دیگر قابلیت‌هایی است که شرکت Ring آن‌ها را رونمایی کرده است.
ازآنجایی‌که آمازون شرکت Ring را به تصاحب خود درآورده، اضافه‌شدن Alexa چندان دورازانتظار نبود. حسگرهای هوشمند جدید ماژول‌هایی با تمرکز روی سلامتی و آژیر هوشمند را شامل می‌شوند که درادامه، آن‌ها را معرفی می‌کنیم.
• حسگر سیل و سرما به ارزش ۳۵ دلار
این حسگر می‌تواند در نزدیکی هر منبع آبی در منزل قرار بگیرد تا ازطریق آلارم مرکزی شرکت Ring هشدارهای مربوط‌ به رطوبت یا یخ‌زدگی را به گوشی کاربر ارسال کند.
• آژیر هوشمند Dome به ارزش ۳۰ دلار
این آژیر با اتصال به آلارم مرکزی شرکت Ring با ساطع‌کردن نور، شخص را در هر قسمتی از خانه که باشد، از وجود خطر مطلع می‌کند.
• هشدار اولیه‌ی دود و مونوکسیدکربن Z-Wave به ارزش ۴۰ دلار
این سیستم هشدار به سیستم مرکزی آلارم شرکت Ring متصل می‌شود و درصورتی‌که دستگاه دود و مونوکسیدکربن را تشخیص دهد، پیام‌هایی به گوشی کاربر ارسال می‌کند.
• حسگر پایش دود و مونواکسیدکربن به ارزش ۳۵ دلار
این حسگر به دستگاه مرکزی آلارم شرکت Ring وصل می‌شود و درصورتی‌که حسگر ها دود یا مونوکسیدکربنی را تشخیص دهند، هشدارها را به گوشی هوشمند ارسال خواهند کرد
اگر از قفل هوشمند استفاده شود، ازاین‌پس به سادگی می‌توانند آن را ازطریق اپلیکیشن Ring یا دستیار صوتی Alexa کنترل کنند. در آینده‌ی نزدیک، امکان خاموش‌شدن هشدارها با ورود شخص به منزل نیز فراهم خواهد شد. تاکنون سه قفل هوشمند Z-wave از Kwikset و Schlage و Yale به‌عنوان قفل‌های پیشنهادی به سایت شرکت Ring اضافه شده‌اند و پشتیبانی از قفل‌های August نیز به‌زودی اضافه خواهد شد.
یکی دیگر از قابلیت‌های مفید اضافه‌شده، یکپارچه‌سازی با زنگ در شرکت Ring و دوربین‌های امنیتی این شرکت است که درنتیجه‌ی آن، به صدا درآمدن آلارم به شروع آنی ضبط دوربین‌ها منجر خواهد شد و دیگر نیازی نخواهد بود تک‌تک دوربین‌ها برای آغاز ضبط، حرکت را تشخیص دهند.
دیگر محصول شرکت Ring که امروز رونمایی شد، Ring Door View بود. این محصول درواقع دوربینی شارژی است که در حفره‌ی درهای آپارتمانی نصب می‌شود تا نمای کاملی از فضای بیرون در را با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل ضبط کند. این دوربین می‌تواند به‌محض عبور کسی از جلوی درِ منزل، شخص را از این موضوع باخبر کند. ضمنا، می‌توان ازطریق دستیار صوتی Alexa از Door Vew Cam بخواهید فضای بیرون را به کاربر نمایش دهد. به‌علاوه، اگر کسی در بزند و منزل به‌حدی بزرگ باشد که زنگ قابل شنیدن نباشد، این دوربین می‌تواند به کمک حسگر ضربه، شخص را از در زدن فرد آگاه کند.
شرکت Ring برای این محصول قیمت ۱۹۹ دلار درنظر گرفته و قرار است به‌زودی به بازار آید.

ring


سامسونگ موبایل های قدیمی گلکسی را به دستگاه

سامسونگ از گسترش برنامه استفاده مجدد از گوشی های قدیمی گلکسی موسوم به Galaxy Upcycling خبر داد که امکان تبدیل آنها به لوازم اینترنت اشیا...

شبنم جزایری
25 ژانویه 2021
طراحی ونتیلاتور متن باز بومی توسط مهندسان ایرانی

مصاحبه مجله IEEE the Institute با مهندسان ایرانی طراحی‌کننده ونتیلاتور متن‌باز بومی هادی مرادی، دانشیار دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران و رئیس بخش...

شبنم جزایری
7 اکتبر 2020

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*