شرکتهای ATT و JBG SMITH اولین شهر هوشمند ۵G ایالات متحده را در مقیاس بزرگ طراحی می کنند.

شبنم جزایری  

شرکتهای AT&T و JBG SMITH در حال همکاری بر روی چیزی هستند که معتقدند اولین شهر هوشمند ۵G در ایالات متحده خواهد بود.
خبرهای شهرهای هوشمند به طور فزاینده ای رواج پیدا کرده اند، اما بسیاری از آنها فقط تحت آزمایش یا استقرار در مقیاس کوچک هستند. AT&T و JBG SMITH معتقدند شهر هوشمند آنها از این قاعده مستثنی خواهد بود.
شهر هوشمند در محله ملی فرود در کریستال سیتی ، ویرجینیا مستقر خواهد شد. ترکیبی از mmWave و طیف ۵G زیر ۶ گیگاهرتز برای اتصال از طریق ساختمان های جانبی ، مبلمان خیابانی و شبکه ای از زیرساخت های زیرزمینی استفاده می شود.
مو کاتیبه ، که رهبری AT & T’s Infrastructure Network and Build را بر عهده دارد ، گفت:
“توسعه فناوری های ۵G ، AI ، ابر و لبه به ما کمک می کند تا سطح بعدی را در مورد اینکه چگونه فناوری می تواند زندگی را بهبود بخشد ، معرفی کنیم.
ما به همراه JBG SMITH قصد داریم یک شهر هوشمند واقعی را از ابتدا بسازیم که به مبتکران آینده اجازه می دهد از شبکه AT & T برای بازکردن قابلیت های جدید از طریق راه حل های وسیع در سطح شهر استفاده کنند که می تواند به مکانهای تجاری خاص و کاربران روزمره در خانه یا در محل خدمت کند. این شامل فعال سازی همه جانبه واقعیت مجازی و افزوده و ارتباطات گسترده اینترنت اشیاء می شود که به عنوان متصل ترین شهر کشور به یکی از ویژگی بارز ملی تبدیل می شود. ”
توسعه زیرساخت های شبکه اولیه برای نیمه اول سال ۲۰۲۲ برنامه ریزی شده است و دارای ویژگیهای ۵G با قابلیت محاسبات محلی است.
نمونه کارها JBG SMITH National Landing شامل ۶٫۸ میلیون فوت مربع فضای اداری موجود و ۲۸۵۶ واحد مسکونی است. همچنین ۷٫۲ میلیون فوت مربع امکانات تجاری ، خانواده گی و خرده فروشی در این منطقه وجود دارد.
مت کلی ، مدیرعامل JBG SMITH ، افزود:
“هدف این همکاری با AT&T ارتقای بیشتر Landing National و ایجاد تنها محله ای است که زیرساخت های دیجیتالی لازم برای کارآفرینان ، دانشگاه ها و شرکت های فناوری جهانی را برای شکل گیری آینده صنایع آنها فراهم می کند.
ما می خواهیم مبتکران را به امکانات اساسی برای ایجاد انقلابی در نحوه کار آنها مجهز کنیم ، و به آنها برتری بیشتری نسبت به رقبای خود بدهیم و تا با اعتماد به نفس بیشتر برای انتخاب National Landing به عنوان خانه خود به ایده پردازی و نوآوری در سطح محلی – و مقیاس جهانی بپردازند. ”
شرکا شهر هوشمند را مجرایی برای نوآوری در صنایع مانند دفاع ، امنیت سایبری ، رایانش ابری/حاشیه ای ، اینترنت اشیاء و AI تصور می کنند. پیشنهادات پیشرفت در زمینه هایی از جمله وسایل نقلیه متحرک و خودران ، خرده فروشی و سرگرمی فراگیر ، و اتوماسیون ساختمان و پایداری محیطی را دارند.
سناتور آمریکایی مارک آر وارنر (D-VA) اظهار داشت:
“رقابت پذیری آمریکا در استقرار شبکه های ۵G – و نوآوری در فناوری های در حال ظهور که ۵G باز می شود – همچنان برای امنیت ملی و اقتصادی ما مهم است.
من به عنوان یک ویرجینیایی مفتخر و بسیار هیجان زده ام که می بینم Landing National به عنوان اولین جامعه ۵G ما ظاهر می شود – و من مشتاقانه منتظر استقرار گسترده تر در کشورهای مشترک المنافع هستم.
این همکاری می تواند طرحی برای چگونگی استقرار زیرساخت های دیجیتالی باشد ، و من از چشم انداز نوآوری ای که این امر می تواند برای پیشبرد رقابت کشور ما در سطح جهانی باز کند دلگرم هستم. “

برچسب
smart city
منابع

پروژه IoT روشنایی خیابان های به آبردین(شهری در

پروژه روشنایی هوشمند سازی خیابانی توسط شورای شهر آبردین اجرا شده است که باعث بهبود پایداری و کربن زدایی در سراسر شهر می شود. پروژه...

شبنم جزایری
14 نوامبر 2022
پروژه اینترنت اشیا اسکاتلند با هدف حفظ جاده

کنسرسیومی از شرکای تحقیقاتی در اسکاتلند می‌تواند به حل مشکلات همیشگی پیش روی زیرساخت‌های حمل‌ونقل بریتانیا، با توسعه شبکه حسگر اینترنت اشیا (IoT) کمک کند...

شبنم جزایری
6 آگوست 2022

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*