شرکت های VMware و InfluxData برای داده های IoT صنعتی و راه حل های سازمانی به هم پیوستند.

شبنم جزایری  
Iot-enterprise

InfluxData شرکت فناوری مستقر در سانفرانسیسکو – اعلام کرده‌است که فناوری ای  را با راه حل مدیریت زیرساخت VMware برای IoT   با نام Pulse IoT Center را ارائه داده است که حاصل ادغام InfluxDB Enterprise و Kapacitor است.
Pulse IoT Center  یک راهکار سازمانی برای مدیریت و نظارت بر دستگاه IoT است، که به مشتریان اجازه می دهد تا سیستم های IoT و دستگاه های متصل را مدیریت، نظارت و محافظت کنند، در حالی که InfluxDB Enterprise پایگاه اطلاعاتی سری های زمانی ساخته شده که دارای منبع متن باز مدرن است، در این روش پردازش جریان داده در پلت فرم InfluxData و تجزیه و تحلیل مقدار زیادی از اطلاعات سنسورها را به صورت بلادرنگ انجام میدهد. راه حلی که از ادغام دو راه حل InfluxData با Pulse IoT center پیشنهاد شده است توانایی سازمان‌ها را برای رسیدگی به مقادیر بسیار زیاد داده‌های صنعتی و تجاری IoT  افزایش می‌دهد.
میمی اسپیر، سرپرست کسب و کار اینترنت اشیا در VMware، گفت: “IoT مرز جدیدی برای راه حل های سازمانی است و توانایی کار در لبه های غیر قابل دستیابی را فراهم می کند. به سادگی می توان از محاسبات لبه ای برای پردازش داده ها در نزدیکی محل قرارگیری دستگاه های IoT و در زمان واقعی جمع آوری داده استفاده کرد، تصویرسازی و پردازش معیارهای دستگاه اندازه گیری و داده های سری زمانی برای ارائه دیدگاه در این زمینه دارای مزیتی، رقابتی است. ”
VMware Pulse IoT Center در اوایل سال ۲۰۱۸ معرفی شد، همراه با دیگر راه کارهای محاسبات لبه پیشرفته، یعنی VMware vSAN، که دارای زیرساختی همگرا (HCI) و VMware vSphere است. از همکاری  VMware با شرکای متعدد از جمله Wipro Limited و Axis Communications توانستند راهکار کاملی برای لبه و Cloud IoT ارائه دهند که افزایش بهره وری و قابلیت های نظارت پیشرفته را در اختیار مشتریان قرار دهد در نهایت مشتریان می توانند به سادگی نظارت و امنیت دوربین های و روترهای Axis را مدیریت کنند.


انتقال تمرکز اپراتورهای مجازی شبکه‌های موبایل اینترنت اشیاء

بازار اپراتورهای مجازی شبکه های موبایل اینترنت اشیاء (IoT MVNO) به یک تغییر استراتژیک دچار شده است که با چالش‌های رشد درآمد از خدمات اتصال...

شبنم جزایری
18 نوامبر 2023
کاسپرسکی نوری به “تاریک‌ترین مناطق اینترنت” برای خدمات

شرکت امنیت سایبری کاسپرسکی هشدار داده است که حملات DDoS (از نوع توزیعی و انکار سرویس) از طریق بات‌نت‌های IoT (اینترنت اشیا) توسط هکرها تقاضا...

شبنم جزایری
24 اکتبر 2023

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*