شرکت Sierra Wireless روتر AirLink LX40 جهت استفاده در IOT را معرفی کرد

محسن هوشمند  
Sierra Wireless AirLink LX40

این روتر در دو مدل متفاوت به بازار می آید:  LTE-M/NB-IoT با سرعن ۳۰۰Kbps برای کاربردهای نیازمند برد بالا و مدل LTE Cat-4 با سرعت ۱۵۰Mbps برای کاربردهای نیازمند پهنای باند بالا. LX40 توانایی پردازش در لبه شبکه (edge) را دارد. این روتر مناسب اتصال دوربین ها، قفل های هوشمند، سیستم های تهویه هوای خودکار و همچنین کاربردهای صنعتی مانند تجهیزات حسگر و آمار گیری راه دور در محیط های بسته و یا محیط های باز محافظت شده، می باشد.

Sierra همچنین یک ابزار جامع کنترل شبکه AirLink که بر روی بسترهای کلود و محیطی کار میکند را، ارایه کرده است. این ابزار قابلیت کنترل، نظارت و تنظیم تمام روترها و gatewayهای airlink را دارا است. LX40 به شرکت های فعال در الین حوزه قابلیت توسعه سیستم های پیشرفته IOT با مقیاس ده ها تا دها هزار نود در شبکه را میدهد. این دستگاه قابلیت برنامه نویسی لبه، پشتیبانی از فریم ورک ALEOS (فریم ورک شرکت sierra) و استفاده قابل اطمینان از سرویس های ابری و APIها را دارد.

در ماه ژوئن sierra networks به همراه شرکت های ARM, Bosch Sensortec, MediaTek, Orange, Qualcomm Technologies and Talon Communications بازار انبوه و در دسترس پلتفرم سخت افزاری mangOH Red را معرفی کردند. این پلتفرم متن باز به توسعه دهندگان امکان پروتوتایپ سازی ساده با هرگونه سیم بندی و سنسورهای مختلف، در جهت ایده مخصوص آنها در IOT را می دهد. این پلتفرم سخت افزاری شامل ویژگی های مختلفی از جمله وای فای داخلی b/g/n، بلوتوث نسخه ۴ (BLE) ، پردازنده ARM Cortex-M4 که قالیت دسترسی بلادرنگ به I/O را دارد، شتاب سنج bosch، ژیروسکوپ، سنسور دما و فشار و همچنین سنسور نور و کانکتور ۲۶ پین رزبری پای را داراست.

برد mangOH Red

برد توسعه ای mangOH Red جهت پروتوتایپ سازی پروژه های IOT

منابع
iottechnews

آمازون با ارائه AWS IoT FleetWise مدیریت ناوبری را آسان می کند

آمازون AWS IoT FleetWise را در کنفرانس re:Invent خود معرفی کرد، سرویسی که هدف آن ساده‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن مدیریت ناوگان است. مایک تزامالوکاس، GM IoT Automotive، AWS توضیح می‌دهد:

شبنم جزایری
16 ژانویه 2022
انتقال تمرکز اپراتورهای مجازی شبکه‌های موبایل اینترنت اشیاء (IoT MVNO) به خدمات ارزش‌افزوده

بازار اپراتورهای مجازی شبکه های موبایل اینترنت اشیاء (IoT MVNO) به یک تغییر استراتژیک دچار شده است که با چالش‌های رشد درآمد از خدمات اتصال مواجه است. طبق گزارش ABI

شبنم جزایری
18 نوامبر 2023

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*