محوطه های دانشگاهی، شرکت ها و کارخانه ها به سیستم های موقعیت یابی داخلی مجهز میشوند

شبنم جزایری  
IoT

محوطه های دانشگاه ها مکان های تجاری شرکت ها و واحدهای تولیدی که در مساحتی بزرگ گسترش یافته اند، می توانند به راحتی مدیریت شوند. با این حال، با فن آوری مناسب مانند سیستم های موقعیت یابی در محیط داخلی، مدیران منابع می توانند فضای کاری را به طور موثر مدیریت کنند.
جهت یابی داخل فضای شرکت یک سوی قضیه است. که آیا سیستم موقعیت یابی داخل ساختمان می تواند در پیدا کردن افراد، پشتیبانی از فعالیت ها، ثبت رویداد و به روز رسانی فوری خدمات کمک کند؟
بله چرا که نه! مکان های موقعیت یابی شده داخلی و برنامه های جهت یابی این امکان و امکانات بیشتری را می توانند فراهم کنند. این برنامه ها با تمرکز بر مکان های بزرگ مانند پردیس ها و شرکت های بزرگ طراحی شده اند. قبلا، در سایر امکان وسیع مانند مراکز خرید، کنفرانس ها، انبارها، باغ وحش ها و غیره با آنمورد استفاده قرارگرفته و شاهد بازدهی مثبت آن ها هستیم.
دانشگاه های مدرن شرکت های بزرگ در حال تغییر هستند و اکثر کارکنان به دنبال محیط هایی هستند که دوستانه تر باشد. گذشته آن زمانی که کارکنان برای انجام کارهای خود باید به میز کار خود می رسیدند، در واقع، آنها به دنبال فضاهای تعاملی انعطاف پذیرتر و مدرن تر از ارتباطات سنتی هستند.

جدیدترین تحقیقات بازار در مورد IPIN (بازارمکان یابی و جهت یابی داخلی) نشان می دهد که تا پایان سال ۲۰۲۵، موقعیت یابی های داخلی در سطح کل صنعت فناوری به دست می آید. اکنون زمان ایده آل برای سهامداران مجموعه ها و صاحبان شرکت ها دانشگاه ها (و همچنین صاحبان کسب و کار با مکانهای وسیع و بزرگ) فراهم گردیده است تا با اجرا و پیاده سازی این تکنولوژی برای به دست آوردن بهترین خط مشی و مشارکت کارکنان / مشتریان برای رسیدن به اهدافشان استفاده کنند.
هیچ وقت دیر نیست !با امتحان و برقراری سیستم ارتباطی جدید، بیش از نیمی از مشکلات فنی سازمانها حل خواهد شد.

indoor

برچسب

آمازون با ارائه AWS IoT FleetWise مدیریت ناوبری را آسان می کند

آمازون AWS IoT FleetWise را در کنفرانس re:Invent خود معرفی کرد، سرویسی که هدف آن ساده‌تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر کردن مدیریت ناوگان است. مایک تزامالوکاس، GM IoT Automotive، AWS توضیح می‌دهد:

شبنم جزایری
16 ژانویه 2022
انتقال تمرکز اپراتورهای مجازی شبکه‌های موبایل اینترنت اشیاء (IoT MVNO) به خدمات ارزش‌افزوده

بازار اپراتورهای مجازی شبکه های موبایل اینترنت اشیاء (IoT MVNO) به یک تغییر استراتژیک دچار شده است که با چالش‌های رشد درآمد از خدمات اتصال مواجه است. طبق گزارش ABI

شبنم جزایری
18 نوامبر 2023

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*