هیوندای آغاز بکار فناوری خودرو های خودران خود را اعلام کرد.

شبنم جزایری  
autonomous driving technology

فناوری خودرو های خودران از الگوهای رانندگی ای تبعیت می‌کند و تا حد امکان ایمن است. استفاده از هوش مصنوعی خودآموز به معنای این است که ویژگی‌های خودران دقیق‌تر تکرار و کنترل می‌شوند و رانندگی به طور کامل در اختیاروسیله نقلیه خواهد بود.
هیوندای در ابتدا فناوری جدید خود که کروز کنترل هوشمند خودآموز (SCC-ML) نام دارد را با ویژگی کنترل کروز اتومبیل جایگزین می‌کند.
وونگ جوون جنگ از اعضای گروه موتور هیوندای در این باره گفت:
SCC-ML جدید با استفاده از فناوری ADAS بهبود می‌بخشد تا به طور چشمگیری عملکرد ویژگی‌های خودران را بهبود بخشد.
گروه هیوندای موتور تلاش‌های توسعه در مورد فناوری‌های نوآورانه هوش مصنوعی را ادامه خواهد داد تا صنعت رانندگی خودران را هدایت کند. SCC-ML عادت‌های معمول رانندگی نظیر شتاب، تطبیق با شرایط جاده و فاصله معمول بین اتومبیل را در نظر می‌گیرد.
از سنسورهای موجود در اتومبیل به طور مداوم برای به‌روزرسانی سبک رانندگی خودرو استفاده می‌شود. CC-ML به طور ویژه به منظور جلوگیری از یادگیری الگوهای ناامن رانندگی برنامه‌ریزی شده است.
درحالی‌که این فناوری هنوز در طبقه‌بندی فناوری سطح ۲ (Level 2) قرار دارد اما یک انسان هنوز هم باید برای کنترل مجدد در دسترس باشد. هیوندای این فناوری را “سطح ۲٫۵” می‌داند. هیوندای و شرکت وابسته آن کیا موتور قصد دارند از فناوری SCC-ML در مدل‌های جدید خود استفاده کنند.

برچسب
smart city
منابع

پروژه IoT روشنایی خیابان های به آبردین(شهری در

پروژه روشنایی هوشمند سازی خیابانی توسط شورای شهر آبردین اجرا شده است که باعث بهبود پایداری و کربن زدایی در سراسر شهر می شود. پروژه...

شبنم جزایری
14 نوامبر 2022
پروژه اینترنت اشیا اسکاتلند با هدف حفظ جاده

کنسرسیومی از شرکای تحقیقاتی در اسکاتلند می‌تواند به حل مشکلات همیشگی پیش روی زیرساخت‌های حمل‌ونقل بریتانیا، با توسعه شبکه حسگر اینترنت اشیا (IoT) کمک کند...

شبنم جزایری
6 آگوست 2022

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*