پروژه IoT روشنایی خیابان های به آبردین(شهری در اسکاتلند) کمک می کند تا تولید کربن را کاهش دهد.

شبنم جزایری  

پروژه روشنایی هوشمند سازی خیابانی توسط شورای شهر آبردین اجرا شده است که باعث بهبود پایداری و کربن زدایی در سراسر شهر می شود.
پروژه Lighting Up Aberdeen بخشی از مشارکت با ارائه‌دهنده خدمات و راه‌حل‌های IoT بریتانیا، North است و به مقامات محلی کمک می‌کند آینده‌ای سبزتر از طریق استفاده از نورپردازی کارآمد در سطح شهر ایجاد کنند.
این پروژه شاهد یک راه‌حل پیشرفته اینترنت اشیا برای مدیریت و نظارت بر بیش از ۳۷۰۰۰ واحد روشنایی خیابانی از راه دور بوده است، و تامین روشنایی شهر را بهبود می‌بخشد و به طور همزمان به ایجاد شهری سبزتر و ایمن‌تر برای مردم آبردین کمک می‌کند.
از طریق راه حل جدید، در حال حاضر نیازی به فرآیند دستی بررسی چراغ ها نیست، که به طور قابل توجهی انتشار کربن ناشی از سفر را کاهش می دهد، در حالی که می توان از پروفایل های کم نور سفارشی برای مدیریت سطح انرژی مورد نیاز در هر زمان استفاده کرد و گزارش خودکار خطا اجازه داده است. نگهداری کارآمدتر Lighting Up Aberdeen کاهش قابل توجه کربن را از طریق کاهش مصرف انرژی انجام داده است و به نوبه خود، شورا صرفه جویی قابل توجهی در قبوض برق روشنایی خیابان ها داشته است.
اکنون، این پروژه در سراسر بریتانیا شناخته شده است و برنده رده پروژه سال مشتری پایدار در جوایز اخیر CRN Tech Impact شده است. North به دلیل همکاری با شورای شهر آبردین، ارائه یک شبکه LoRaWAN IoT در سطح شهر و راه حل روشنایی هوشمند مبتنی بر سیستم مدیریت مرکزی (CMS) به مقامات محلی این جایزه را دریافت کرد.
راه‌حل‌های فناوری هوشمند North از شورای شهر آبردین با نقشه مسیر خالص صفر آبردین، رویکردی در سطح شهر برای کاهش انتشار کربن، و کمک به آبردین برای تبدیل شدن به یک شهر هوشمند پشتیبانی می‌کند.
اسکات مک ایوان، مدیر عامل شرکت North، گفت: «شورای شهر آبردین یک مقام محلی آینده‌نگر است که از قابلیت‌های روشنایی هوشمند برای غنی‌سازی جوامع خود برای سبزتر و ایمن‌تر شدن استفاده می‌کند. ما بسیار مفتخریم که از CRN برای کارهایی که به استقرار در سراسر منطقه کمک می‌کنیم به رسمیت شناخته شده و مشتاقانه منتظر ادامه این رابطه هستیم زیرا با شورای شهر آبردین برای استفاده بیشتر از شبکه اینترنت اشیا همکاری می‌کنیم.
“نورث با همکاری با مقامات محلی در سراسر بریتانیا، از طریق قدرت فناوری هوشمند، پیشگام تغییر است و در مجموع، در حال ایجاد سرویسی است که بر پایداری، سلامت و موفقیت اقتصادی تاثیر می گذارد.”

برچسب
منابع

پروژه اینترنت اشیا اسکاتلند با هدف حفظ جاده

کنسرسیومی از شرکای تحقیقاتی در اسکاتلند می‌تواند به حل مشکلات همیشگی پیش روی زیرساخت‌های حمل‌ونقل بریتانیا، با توسعه شبکه حسگر اینترنت اشیا (IoT) کمک کند...

شبنم جزایری
6 آگوست 2022
مدیریت فضاهای سبز در شهرها با استفاده از

حسگرهای محیطی بسیار دقیق شرکت Semtech با استفاده از فناوری LoRaWAN ، و با همکاری ICT International نظارت هوشمندانه‌تری را برای مدیریت درختان شهری (با...

شبنم جزایری
1 دسامبر 2021

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*