کلاس آنلاین رایگان: کاربردهایIoT درپزشکی و مراقبتهای بهداشتی

شبنم جزایری  

رکت آمفنول یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی، مجموعه‌ای از کلاس‌های ۲۰ دقیقه‌ای آنلاین را ایجاد کرده است که راهکارهای موجود مرتبط به کاربرد اینترنت اشیا (IoT) در پزشکی و مراقبت‌های بهداشتی را آموزش می‌دهد.
آمفنول طیف گسترده‌ای از راهکارهای ارتباطی را برای کاربردهای پزشکی دارد که شامل اتصالات I/O، اتصالات کواکسیال RF، مجموعه‌ای از کابل‌ها و راهکارهای مختلف مبتنی بر سنسور را ارائه می‌کند.

مباحث مطرح در این کلاس‌های مجازی:
کاربرد راهکار ارتباطی Amphenol RF در برنامه‌های پزشکی IoT
سنسورهای مرتبط با برنامه‌های مراقبت‌های بهداشتی
راهکارهای هوشمند ارتباطی Amphenol RF در پزشکی

در اینجا خلاصه‌ای از نمونه کلاس اول Amphenol RF Interconnect در کاربردهای اینترنت اشیا IoT در پزشکی آورده شده است:
ارتباط بی‌سیم به سرعت می تواند ستون اصلی و حیاتی برای IoT در زمینه بهداشتی فراهم کند و از این طریق می تواند نظارت بر بیمار از راه دور،سلامت قلب، فیلم بیمارستانی، انتقال داده‌ها، خدمات موقعیت مکانی تجهیزات بیمارستانی و غیره انجام دهد. اتصالات RF به طور گسترده در دستگاه‌های MRI، مانیتورها و سایر تجهیزات تصویربرداری استفاده می‌شوند.
برای کسب اطلاعات در مورد راهکارهای این شرکت برای برنامه‌های کاربردی پزشکی IoT و مراقبت‌های بهداشتی،مباحث زیر مطرح شده است.

مباحث اصلی:
محرک‌های بازار و روند گسترش سریع اینترنت اشیا IoT پزشکی
نحوه شناسایی برنامه‌های پزشکی/بهداشتی که دارای محتوای اتصال RF هستند
نوع اتصال و راهکارهای موجود در مورد Ampheonl RF
قابلیت‌های سفارشی‌سازی محصول آمفنول RF و کاربردها

مدرس این مباحث مت برک است که در حال حاضر به عنوان مدیر فروش و مدیریت برنامه برای آمفنول RF، بخشی از شرکت آمفنول فعالیت می‌کند. وی از اعضای تیم اجرایی است و از زمان آمدن در سال ۲۰۰۸، سهم قابل‌توجهی در تیم فروش داشته است. سابقه اثبات شده وی در زمینه همکاری بین گروهی و کار آزمایی او برای تفکر رو به جلو، وی را به عنوان سرمایه‌ای ارزشمند در دستیابی به اهداف رشد شرکت تبدیل کرده است. ویدیوی کلاس‌ها از طریق این لینک زیر در دسترس هستند:

Interconnect and Sensing Solutions in Medical IoT and Healthcare Applications

برچسب
IOT

دستگاه های IoMT در بیمارستان های هوشمند تا

مطالعه ای توسط Juniper Research نشان می دهد که تعداد IoMT (اینترنت چیزهای پزشکی) در بیمارستان های هوشمند تا سال ۲۰۲۶ از هفت میلیون نفر...

شبنم جزایری
5 ژانویه 2022
اینترنت گاوها: حسگر قابل بلعیدن اینترنت اشیا بر

یک حسگر قابل بلعیدن اینترنت اشیا به کشاورزان در نظارت بر سلامت دام های خود و کمک به افزایش سودآوری کمک می کند. این حسگر...

شبنم جزایری
20 نوامبر 2021

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*