mozaiq سیستم هشدار Egardia را با لامپ های هوشمند توسعه میدهد

محسن هوشمند  
Egardia

شرکت موزایک در پس زمینه پروژه ها، اطمینان حاصل می کند که دستگاه های مختلف شرکت های مختلف به راحتی در حوزه اینترنت اشیا با هم فعالیت می کنند.(لامپ های هوشمند)

اگاردیا در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۱۸ در فروشگاه های موزایک در دسترس است.

جلوگیری از سرقت از طریق امنیت هوشمند در منازل

با استفاده از لامپ های هوشمند مجهز به فناوری اینترنت اشیا، اگاردیا قادر به شبیه سازی حضور افراد است . برای مثال در حالی که کاربر واقعا در خانه نیست ، عملکرد لامپ ها را تقلید می کند . وقتی اعضای خانه منزل را ترک می کنند و سیستم آلارم را فعال می کنند ، مردم از بیرون می توانند ببینند که چراغ ها بعد از غروب و صبح قبل از طلوع فعال می شوند .

چراغ های قرمز در هنگام ورود غیر مجاز

سیستم اگاردیا در هنگام ورود غیر مجاز و یا سرقت ، یک آلارم منتشر می کند . بلافاصله یکی از ساکنین و یا به صورت دلخواه یک سرویس امنیتی یا یکی از همسایگان از آلارم مطلع می شوند . از طریق mozaiq پیام های آلارم به لامپ ها ارسال می شود.

یک آلارم بصری این اطمینان را می دهد که مزاحم می داند که از ورود غیر مجاز او بی اطلاع نیستند . در حالی که از بیرون لامپ ها توجه همسایگان و دیگران را به خود جلب می کند .

علاوه بر لامپ های هوشمند اگاردیا تصمیم دارد تا در آینده دستگاه های بیشتری را از طریق mozaiq به امنیت منزل متصل کند.

آمار

تنها در سال ۲۰۱۷ ، ۱۱۶۵۴۰ دستبرد به مکان های مسکونی در آلمان گزارش شده است . با استناد به آمار جرم موجود واحد های پلیس تنها یک دستبرد از ۴ دستبرد شناسایی می شود . مال باختگی حاصل از این جرایم در سال اخیر ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیو یورو گزارش شده است .

منابع
iot-now

ABI Research: تا سال ۲۰۳۰، ۲۲۰ میلیون واحد NLC ساختمان‌های هوشمند را روشن خواهد کرد

کنترل شبکه نورپردازی (NLC) قرار است نقشی حیاتی را در توسعه ساختمان‌های هوشمند ایفا کند، زیرا سهامداران مانند مالکان ساختمان، شرکت‌های انرژی و نظارتی به دنبال بهبود عملکرد و جذابیت

شبنم جزایری
7 ژوئن 2023
سامسونگ موبایل های قدیمی گلکسی را به دستگاه های اینترنت اشیا تبدیل می کند.

سامسونگ از گسترش برنامه استفاده مجدد از گوشی های قدیمی گلکسی موسوم به Galaxy Upcycling خبر داد که امکان تبدیل آنها به لوازم اینترنت اشیا را فراهم می کند. سامسونگ

شبنم جزایری
25 ژانویه 2021

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*