Telit از ماژول XE310 برای دستگاه های کوچک آیوتی رو نمایی کرد

محسن هوشمند  
Telit-EX310

شرکت Telit از خانواده ماژول های مینیاتوری Xe310 رو نمایی کرد. این خانواده شامل LTE-M، NB-IOT و European 2G نیز هستند. ابعاد این تراشه شرکت Telit را با افزایش تقاضا از طرف تولید کنندگان ماژول های پوشیدنی با کارایی بالا و سایز کوچک مانند دستگاه پوشیدنی پزشکی، دستگاه های زیبایی اندام، سنسورهای صنعتی، اندازه گیری های هوشمند و دیگر تولیدات انبوه مواجه خواهد کرد. telit فروش این چیپ ها را از زمستان امسال شروع خواهد کرد.

قابلیت ها

خانواده EX310 یکی از کوچکترین فرم فاکتورهای LGA موجود در بازار با قابلیت انعطاف پذیری است که میتوانند تا ابعاد کوچک تر از ۲۰۰ میلی متر مربع نبز تولید  شوند. ۹۴ لایه EX310 شامل قطعاتی است که قابلیت توسعه زیادی به Telit در جهت پوشش سریع ویژگی های اضافه مانند تکنولوژی ها و کاربردهای تجاری، را میدهد. این تراشه قابلیت کار با ماژول های بلوتوث، وای فای و سیستم های موقیعیت یاب – با کمک شبکه های سلولی – و حتی منحصرا کار با شبکه های سلولی را داراست. همچنین میتوان به این تراشه افزونه های مورد نیاز شبکه ۵G را نیز افزود.

این تراشه به تولید کنندگان انعطاف پذیری بالاتر، طراحی موثرتر و بازدهی بیشتر در تولید را اعظا میکند. این تراشه با کم کردن مشکلات تولید بردهای الکترونیکی مانند خم شدن و شکستن، فرایند تولید بردهای چاپی را راحت تر میکند. برد الکترونیکی یکتا ex310 را مبتوان به سادگی در دستگاه های چاپ برد الکترونیکی به کار برد.

طبق گفته یوسی مسکویتز مدیر بخش طراحی و تولید شرکت telit تراشه ex310 یکی از کوچکترین تراشه های موجود در دنیا است با توجه اینکه با تکنولوژی ها و قابلیت هایی که بنا بر گفته تولید کنندگان و طراحان مطرح دنیا نیازهای اصلی کاربردهای آینده آیوتی هستند، یکپارچه شده است. با توجه ویژگی های ex310 میتوان گفت این تراشه قابلیت این را دارد که آیوتی را به صنعت وارد کند. همچنین به راحتی میتواند با استانداردهای روز دنیا مانند ۵G همگام شود.

منابع
everythingrf

سامسونگ موبایل های قدیمی گلکسی را به دستگاه های اینترنت اشیا تبدیل می کند.

سامسونگ از گسترش برنامه استفاده مجدد از گوشی های قدیمی گلکسی موسوم به Galaxy Upcycling خبر داد که امکان تبدیل آنها به لوازم اینترنت اشیا را فراهم می کند. سامسونگ

شبنم جزایری
25 ژانویه 2021
انتقال تمرکز اپراتورهای مجازی شبکه‌های موبایل اینترنت اشیاء (IoT MVNO) به خدمات ارزش‌افزوده

بازار اپراتورهای مجازی شبکه های موبایل اینترنت اشیاء (IoT MVNO) به یک تغییر استراتژیک دچار شده است که با چالش‌های رشد درآمد از خدمات اتصال مواجه است. طبق گزارش ABI

شبنم جزایری
18 نوامبر 2023

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*