شرکت های Wyld Networks و Miromico با اینترنت اشیا ماهواره ای همکاری می کنند.

شبنم جزایری  

شرکت Wyld Networks یک شراکت استراتژیک با Miromico برای هدایت بازار اینترنت اشیا ماهواره ای ایجاد کرده است. شرکت Miromico به شرکت Wyld Networksدر طراحی، مهندسی و ساخت نسل بعدی پایانه‌ها و ماژول‌های LoRaWAN سنسور به ماهواره کمک خواهد کرد.
آلستر ویلیامسون، مدیر عامل شرکت Miromico گفت: “با سال ها تجربه در طراحی نوآورانه برای مدارهای مجتمع، سیستم های الکترونیکی و اینترنت اشیا، Miromico شریک ایده آلی است که به ما کمک می کند تا فعالیت های تحقیق و توسعه و تولید خود را برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد برای راه حل های پیشرفته اینترنت اشیا ماهواره ای تسریع کنیم.” شرکت Wyld Networks تصریح کرد که “هم افزایی زیادی بین این دو شرکت وجود دارد که به ما کمک می کند تا پذیرش بیشتری در بازار داشته باشیم و برنامه های جدید را بررسی کنیم.”
Miromico همچنین به نمایندگی فروش دستگاه های Wyld Connect و خدمات ماهواره ای تبدیل خواهد شد.
دستگاه های هیبریدی Wyld Connect می توانند داده ها را مستقیماً به شبکه های زمینی یا از طریق شبکه ماهواره های مدار پایین زمین (LEO) منتقل کنند. آنها ادعا می کنند که ۱۰۰ درصد پوشش جهانی را ارائه می دهند و آنها را برای برنامه های IoT در مناطق روستایی ایده آل می کند.

مارسل واپلر، مدیر ارشد فناوری Miromico گفت: “شرکت Wyld Networksدر خط مقدم فناوری جدید حسگر به ماهواره قرار دارد، که قرار است بازار اینترنت اشیا را به شدت متحول کند، زیرا در حال حاضر پروژه به دلیل عدم اتصال جهانی متوقف شده است.”
Schekeb Fateh، مدیرعامل شرکت Miromico افزود: “ما مشتاقانه منتظر همکاری با شرکت Wyld Networks برای پیشرفت بیشتر محصولات آن، کمک به تسریع تولید و بردن آنها به بازارهای موجود و جدید هستیم.”

برچسب
satellite
منابع

انتقال تمرکز اپراتورهای مجازی شبکه‌های موبایل اینترنت اشیاء

بازار اپراتورهای مجازی شبکه های موبایل اینترنت اشیاء (IoT MVNO) به یک تغییر استراتژیک دچار شده است که با چالش‌های رشد درآمد از خدمات اتصال...

شبنم جزایری
18 نوامبر 2023
کاسپرسکی نوری به “تاریک‌ترین مناطق اینترنت” برای خدمات

شرکت امنیت سایبری کاسپرسکی هشدار داده است که حملات DDoS (از نوع توزیعی و انکار سرویس) از طریق بات‌نت‌های IoT (اینترنت اشیا) توسط هکرها تقاضا...

شبنم جزایری
24 اکتبر 2023

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*