اینترنت گاوها: حسگر قابل بلعیدن اینترنت اشیا بر سلامت دام نظارت می‌کند.

شبنم جزایری  

یک حسگر قابل بلعیدن اینترنت اشیا به کشاورزان در نظارت بر سلامت دام های خود و کمک به افزایش سودآوری کمک می کند.
این حسگر که توسط شرکت فناوری اتریشی smaXtec ایجاد شده است، داده هایی را در مورد دمای داخلی بدن، نشخوار فکری، سطوح PH و فعالیت حرکتی ارائه می دهد. این داده ها با ارسال هشدارهای اولیه در مورد بیماری احتمالی به تضمین رفاه دام کمک می کند. مداخله زودهنگام می‌تواند به محدود کردن تجویز آنتی‌بیوتیک‌ها کمک کند که علاوه بر هزینه‌های مستقیم، نیاز به حذف گاو از فرآیند تولید و تایید بی‌خطر بودن گاو قبل از معرفی مجدد به گله دارد.
داده‌های نشخوار فکری و فعالیت برای محاسبه خودکار بازه تلقیح استفاده می‌شود تا به کشاورزان در بهبود موفقیت کمک کند. این حسگر همچنین قادر به تشخیص زایمان قریب الوقوع ۶ تا ۳۶ ساعت قبل است و به اطمینان از زایمان ایمن یک حیوان سالم کمک می کند.
Stefan Rosenkranz، مدیر عامل smaXtec، گفت:

“به عنوان یکی از بنیانگذاران شرکت ما، من در هر مرحله از سفر از مفهوم تا تجاری سازی فناوری سنسور شرکت داشته ام. بازخوردی که از کشاورزانی که این سرویس را به کار می‌برند فوق‌العاده است: زندگی آنها را آسان‌تر و کسب و کار مزرعه‌شان را سودآورتر می‌کنیم و در عین حال رفاه حیوانات خود را از طریق استفاده هوشمندانه از داده‌ها بهبود می‌بخشیم.همانطور که ما برای مرحله بعدی توسعه خود به عنوان یک تجارت آماده می شویم، مهم بود که با شرکتی کار کنیم که می تواند به ما ارتباط جهانی و به ویژه حضور قدرتمند ایالات متحده را در حالی که در حال ایجاد حضور در بازار خود در آنجا هستیم، به ما ارائه دهد.”

این راه حل از اتصال اینترنت اشیا AT&T استفاده می کند و اکنون در ۲۵ کشور از جمله مزارع در ایالات متحده، بریتانیا، ایرلند، آلمان، استرالیا و نیوزلند فعال است.

برچسب
IOT

دستگاه های IoMT در بیمارستان های هوشمند تا

مطالعه ای توسط Juniper Research نشان می دهد که تعداد IoMT (اینترنت چیزهای پزشکی) در بیمارستان های هوشمند تا سال ۲۰۲۶ از هفت میلیون نفر...

شبنم جزایری
5 ژانویه 2022
استفاده از ربات های چت برای سرویس های

ربات‌های chatbot در حالی که هنوز در مراحل ابتدایی تکامل خود هستند اما می‌توان صدای آنها را در جنبه‌های مختلف زندگی افراد مسن شنید. آنها...

شبنم جزایری
2 نوامبر 2020

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*