دستگاه های IoMT در بیمارستان های هوشمند تا سال ۲۰۲۶ از ۷ میلیون فراتر می رود.

شبنم جزایری  

مطالعه ای توسط Juniper Research نشان می دهد که تعداد IoMT (اینترنت چیزهای پزشکی) در بیمارستان های هوشمند تا سال ۲۰۲۶ از هفت میلیون نفر خواهد گذشت.
تحلیلگران این شرکت تحقیقاتی پیشرو انتظار دارند ۷٫۴ میلیون دستگاه IoMT در سراسر جهان با بیش از ۳۸۵۰ دستگاه در هر بیمارستان هوشمند مستقر شوند.
آدام ورز، تحلیلگر تحقیقاتی در Juniper Research، گفت:
“ظهور نظارت از راه دور در مراقبت های بهداشتی فرصتی را برای اپراتورهای شبکه فراهم می کند تا خود را در زنجیره ارزش مراقبت های بهداشتی دیجیتال قرار دهند.
فن‌آوری‌های بیمارستان هوشمند مقادیر قابل‌توجهی داده تولید می‌کنند، به این معنی که عملکرد محاسبات لبه ارائه شده توسط اپراتورهای شبکه برای عرضه موفقیت‌آمیز این سیستم‌ها بسیار مهم است.
برای نشان دادن رشد پیش‌بینی‌شده، تا سال ۲۰۲۱، ۳٫۲ میلیون دستگاه IoMT به کار گرفته شد. اگر پیش‌بینی محققان دقیق باشد، رشد ۲۳۱ درصدی را نشان می‌دهد.
انتظار می‌رود که ایالات متحده و چین به پذیرش IoMT کمک کنند، که با توجه به جمعیت زیاد و اقتصادهای پر رونق آنها جای تعجب ندارد.

نظارت از راه دور  COVID-19
این بیماری همه گیر باعث افزایش تمرکز بر صنعت مراقبت های بهداشتی شد، به ویژه در جایی که مشکلات و تنگناها برجسته شدند.
یکی از مشکلاتی که بسیاری از سیستم های مراقبت بهداشتی جهانی با آن مواجه هستند کمبود تخت است. در اوج همه‌گیری، حدود دو سوم تخت‌های بیمارستانی در بریتانیا توسط بیماران COVID-19 اشغال شده بود. آزمایش‌ها و درمان‌های بالقوه نجات‌دهنده باید به عقب رانده شوند تا ظرفیت آزاد شود، به طوری که چندین رئیس NHS معتقدند تا سال ۲۰۲۶ پاکسازی عقب ماندگی طول می‌کشد.
انتشار موفقیت آمیز تقویت کننده همراه با مصونیت از گسترش گسترده جامعه و آنچه که به نظر می رسد یک نوع عفونی تر اما کمتر کشنده – به ویژه برای افراد واکسینه شده – باشد، نرخ بستری شدن در بیمارستان را در بریتانیا پایین نگه داشته است، علیرغم اینکه عفونت های روزانه فعلی این کشور در بالاترین حد خود قرار دارند (در حال حاضر) میانگین ۷ روزه ۱۷۳۲۶۱ است).
در واقع، تنها حدود ۶۷ درصد از بیماران بریتانیایی مبتلا به کووید-۱۹ عمدتاً برای این ویروس تحت درمان قرار می‌گیرند که حدود یک سوم موارد پس از بستری شدن یک بیمار به دلیل نامربوط شناسایی می‌شوند.
با این حال، هر بیمار COVID-19 – حتی اگر در ابتدا تحت درمان ویروس قرار نگیرد – باید از دیگران جدا شود تا از سرایت آن به کارکنان مراقبت های بهداشتی و سایر بیماران جلوگیری شود. تعدادی از تراست های NHS در بریتانیا به همین دلیل وضعیت اضطراری را اعلام کرده اند و مشکلات کارکنان ناشی از تعداد زیادی از کارگران که مجبور به انزوا هستند.
دستگاه های IoMT امکان نظارت از راه دور بیماران کمتر بحرانی و عفونی را در آسایش خانه خود فراهم می کنند. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تخت های کافی برای بیماران بحرانی وجود دارد و کارکنان مراقبت های بهداشتی کمتری در بیمارستان مورد نیاز هستند.
Juniper Research نظارت از راه دور را به عنوان راهکاری برای ارائه خدمات بیمارستانی هوشمند شناسایی کرد.
محققان دریافتند که پذیرش به طور قابل توجهی در طول همه گیری به دلیل مشکلات ارائه مراقبت های بهداشتی غیرحضوری تسریع شده است. قرار است این سرعت در پنج سال آینده ادامه یابد “در حالی که بیماران به نظارت از راه دور عادت می کنند و از مدیریت و درمان پیشگیرانه شرایط سلامت بهره مند می شوند.”

برچسب
IOT

اینترنت گاوها: حسگر قابل بلعیدن اینترنت اشیا بر

یک حسگر قابل بلعیدن اینترنت اشیا به کشاورزان در نظارت بر سلامت دام های خود و کمک به افزایش سودآوری کمک می کند. این حسگر...

شبنم جزایری
20 نوامبر 2021
استفاده از ربات های چت برای سرویس های

ربات‌های chatbot در حالی که هنوز در مراحل ابتدایی تکامل خود هستند اما می‌توان صدای آنها را در جنبه‌های مختلف زندگی افراد مسن شنید. آنها...

شبنم جزایری
2 نوامبر 2020

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*