BT از طول موج AWS استفاده می کند تا «نسل جدید» مزایای اینترنت اشیا را آغاز کند.

شبنم جزایری  

BT با شرکت آمازون وب سرویس (AWS) همکاری کرده تا “نسل جدیدی” از مزایای اینترنت اشیاء (IoT) را آغاز کند. این شرکت بزرگ تلکام بریتانیا با استفاده از AWS Wavelength – که خدمات محاسباتی و ذخیره سازی را در شبکه های ۵G تعبیه می کند – قابلیت اجرای برنامه های با تأخیر بسیار پایین را فراهم می کند.
الکس تمپست، مدیر عامل عمده فروشی BT گفت:
“با ادامه ساخت زیرساخت ۵G برتر برای بریتانیا، راه اندازی سرویس AWS Wavelength برای مشتریان تجاری و عمده فروشی ما یک گام بسیار مهم در مسیر ما است – با ایجاد قدرت ابر برای بهترین شبکه بریتانیا. این قابلیت، مورد استفاده در برنامه های مانند دوربین های IoT است که به نیروهای امدادی کمک می کند تا امنیت جوامع را حفظ کنند؛ یک مثال واقعی از استفاده از تکنولوژی برای اتصال به خیر.”
همکاری بین BT و AWS جزء سرمایه گذاری های BT برای بهبود شبکه های موبایل فعلی آن است.
یک منطقه جدید ‘Wavelength Zone’ در منچستر راه اندازی خواهد شد که به کسب و کارها و سازمان های عمومی در شعاع ۱۰۰ کیلومتری – از جمله شهرهای لیورپول، لیدز، شفیلد و بلکپول – این امکان را می دهد که آزمایش ها را انجام دهند.
مناطق Wavelength Zone مکان هایی هستند که منابع AWS در لبه شبکه های ۵G مستقر می شوند. توسعه دهندگان می توانند یک ابر خصوصی مجازی را به مناطق Wavelength ارتقا داده و از سرویس های AWS مانند نمونه های Amazon EC2 استفاده کنند تا برنامه هایی را که نیاز به تاخیر میلی ثانیه ای تک رقمی دارند، اجرا کنند.
BT انتظار دارد یکپارچه سازی AWS Wavelength به سازمان ها در پیاده سازی راه حل های IoT از جمله خودروهای خودکار، دوربین های پلیسی و سایر خدمات عمومی کمک کند تا جامعه را حفاظت کنند، تولید رسانه های زنده برای پخش خارجی، روبات های صنعتی هوشمند و بهداشت جامعه (مانند نظارت بر سقوط) را پشتیبانی کند.
مدیر عامل BT Wholesale با اضافه کردن سرویس های ابری در لبه شبکه های ۵G و ۴G EE می توانیم نوآوری را در صنایع شتاب بخشیم و پردازش داده های سریع و امن را به نزدیکی از مکان هایی که مشتریان ما بیشترین نیاز را دارند، برسانیم. ” تمپست” افزود: ” در نهایت، ما می خواهیم به کسب و کارها و سازمان های عمومی تمام قدرت محاسبات لبه را در هر جایی که هستند، بدهیم.”

برچسب
IOT

انتقال تمرکز اپراتورهای مجازی شبکه‌های موبایل اینترنت اشیاء

بازار اپراتورهای مجازی شبکه های موبایل اینترنت اشیاء (IoT MVNO) به یک تغییر استراتژیک دچار شده است که با چالش‌های رشد درآمد از خدمات اتصال...

شبنم جزایری
18 نوامبر 2023
کاسپرسکی نوری به “تاریک‌ترین مناطق اینترنت” برای خدمات

شرکت امنیت سایبری کاسپرسکی هشدار داده است که حملات DDoS (از نوع توزیعی و انکار سرویس) از طریق بات‌نت‌های IoT (اینترنت اشیا) توسط هکرها تقاضا...

شبنم جزایری
24 اکتبر 2023

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*