Eseye شاخص سطح آمادگی IoT را معرفی می‌کند.

شبنم جزایری  

شرکت ارائه دهنده راهکارهای اتصال اینترنت اشیا (IoT) جهانی به نام Eseye، شاخص آمادگی IoT (IRL) را معرفی کرده است که به کسب و کارها در ارزیابی آمادگی خود برای پیاده‌سازی پروژه‌های IoT کمک می‌کند.
با افزایش فناوری IoT در بخش‌های مختلف از جمله شهرهای هوشمند و اتوماسیون صنعتی، کسب و کارها با چالشی روبرو هستند که عبارت است از ارزیابی بلوغ پروژه‌های خود و تعیین آمادگی فنی و عملیاتی برای پیاده‌سازی IoT.
متأسفانه، نظرسنجی‌ها به طور مداوم نشان می‌دهند که تعداد قابل توجهی از طرح‌های IoT (حدود ۸۰ درصد) به پیاده‌سازی موفق نمی‌رسند.
استفاده از تجربه گسترده خود در ارائه بیش از ۱۰۰۰ دستگاه IoT و پروژه‌های اتصال، Eseye یک چارچوب ارزیابی جامع را توسعه داده است که همه جنبه‌های پذیرش IoT را در بر می‌گیرد.
از زیرساخت و اتصالات تا طراحی دستگاه و مدیریت داده، شاخص IRL تمام جنبه‌های حیاتی یکپارچه‌سازی IoT را پوشش می‌دهد. این شاخص تحت تأثیر سطح آمادگی فناوری (TRL) سازمان فضایی آمریکا (NASA) قرار گرفته است که به عنوان بنچمارکی برای اندازه‌گیری بلوغ فناوری‌های جدید محسوب می‌شود.
شاخص IRL ارائه شده توسط Eseye، به مشتریان ارزیابی شخصی آمادگی IoT خود را ارائه می‌دهد. با مقایسه توانایی‌های خود با بهت
رین شیوه‌های بازار و پروژه‌های مشابه در صنعت خود، سازمان‌ها بر روی مقیاس ۰ تا ۹ موقعیت فعلی خود را به دست می‌آورند.
نیک ایرل، مدیرعامل Eseye گفت:
“ما دریافتیم که هر مورد کاربرد IoT متفاوت است و بسیاری از آنها با مشکلاتی در موفقیت‌آمیز بودن راه‌اندازی یک راهکار IoT روبه‌رو بودند. این به دلیل چالش‌های خاص دستگاه و پروژه آنها بوده است و همچنین عدم وجود استانداردی بی‌طرف در این صنعت.
شاخص IRL ما از مجموعه‌ای از معیارهای دقیق استفاده می‌کند تا بازدهی مشتری را بر روی مقیاس ۰ تا ۹ ارزیابی کند و ارزیابی منطقیی از توانایی‌های هر سازمان ارائه دهد.”
بعد از یک کارگاه کشف اولیه، نتایج ارزیابی امکان ایجاد برنامه خدمات سفارشی را برای شتاب‌بخشی مسیر مشتری به سمت سطح بلوغ بالاتر ممکن می‌سازد.
با تطابق توانایی‌های خود با اهداف پروژه و بازدهی انتظاری، کسب و کارها می‌توانند پیاده‌سازی موفق IoT را در حالی که ریسک‌ها و هزینه‌ها را کمینه می‌کنند، به دست بیاورند.
علاوه بر چارچوب آمادگی IoT، Eseye سرویسی با نام IoT LaunchPad را معرفی کرده است. این پیشنهاد قابل تنظیم، مجموعه‌ای از خدمات IoT ویژه را برای هر پروژه مشتری، با هدف تسریع در پیاده‌سازی دستگاه‌های IoT و کاهش احتمال شکست ارائه می‌دهد.

برچسب
IOT
منابع

ژاپن می خواهد استانداردهای جهانی برای ربات های

ژاپن در تلاش است تدوین استانداردهایی را برای ربات های کمک به انسان با سازمان استاندارد بین المللی (ISO) آغاز کند. بخشی از دلیل سرمایه...

شبنم جزایری
15 سپتامبر 2020
IoT
بنیاد ارتباط آزاد (OCF) استاندارد تجهیزات منبع‌باز اینترنت

امروزه حدود 26 میلیارد دستگاه اینترنت اشیا (IoT) وجود دارد که بسیاری از آنها با یکدیگر هیچ سازگاری ای ندارند. بنیاد ارتباط آزاد(OCF) قصد دارد این...

شبنم جزایری
15 ژانویه 2020

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*