Inmarsat ELEVATE همه چیزهایی را که برای تسریع رشد اینترنت اشیا لازم است را تامین می کند.

شبنم جزایری  

اینمارست برنامه ELEVATE را راه اندازی کرده است که از سه رکن حیاتی برای تسریع رشد اینترنت اشیا تشکیل شده است.
به گفته Omdia، تعداد اتصالات اینترنت اشیاء ماهواره ای جهانی به رشد ۲۵ درصدی CAGR ادامه خواهد داد. اینمارست قصد دارد از این رشد سریع حمایت کند و تسریع کند.
بازار اینترنت اشیا ماهواره‌ای سال‌ها است که به‌طور پیوسته در حال رشد بوده است و اکنون زمان آن فرا رسیده که مرحله بعدی رشد سریع‌تر خود را آغاز کنیم. مایک کارتر، رئیس اینمارست اینترپرایز، گفت: Inmarsat ELEVATE به مشتریان ما کمک می کند تا وعده اینترنت اشیا را در هر کجا که هستند تحقق بخشند، در حالی که اکوسیستم اینترنت اشیای ماهواره ای گسترده تر را به واقعیت تبدیل می کند.
“جامعه ELEVATE نقش فعالی در رسیدگی به چالش های واقعا بزرگ سیاره ایفا خواهد کرد و به ایجاد یک زنجیره تامین جهانی پایدارتر، کارآمدتر و ایمن تر کمک خواهد کرد.”
سه رکن ELEVATE عبارتند از:
برنامه توسعه – پشتیبانی از ارائه دهندگان راه حل اینترنت اشیا، یکپارچه سازان سیستم، تولید کنندگان ماشین آلات و OEM هایی که به دنبال مقیاس هستند.
اکوسیستم شریک – به تقویت جامعه ای از سازمان ها ادامه دهید که می توانند دانش خود را به اشتراک بگذارند و برای تسریع رشد در بخش اینترنت اشیا ماهواره ای همکاری کنند.
بازار آنلاین – برای ترویج راه‌حل‌های اینترنت اشیا که می‌توانند در هر نقطه از جهان، حتی در دورافتاده‌ترین مکان‌ها، کار کنند، استفاده می‌شود.
اینمارست انتظار دارد ELEVATE به شرکای خود کمک کند تا در پنج سال آینده به رشدی دو رقمی دست یابند.

کارتر افزود: “راه اندازی برنامه ای مانند Inmarsat ELEVATE استفاده از تخصص و قدرت تکنولوژیکی ما برای خیر و صلاح مشتریانمان است – و ما مطمئن هستیم که تاثیر زیادی بر سازمان هایی خواهد داشت که بیشتر به آن نیاز دارند.”
اینمارست به رشد شبکه ELERA خود ادامه می دهد. در پایان سال گذشته، این شرکت اولین ماهواره از هفت ماهواره I-6 F1 خود را پرتاب کرد که اولین ماهواره هیبریدی باند L و Ka بود. این ماهواره به ۱۴ ماهواره موجود در زمین ثابت اینمارست پیوست و ظرفیتش را اضافه کرده است.

کارتر گفت: “شبکه ELERA Inmarsat یک زیرساخت اساسی برای نوآوری IoT فراهم می کند، بنابراین شرکای توسعه ما قادر خواهند بود عملیات خود را با پشتیبانی از قابلیت اطمینان و اتصال جهانی یکپارچه آن مقیاس و توسعه دهند.”

برچسب
IOT
منابع

انتقال تمرکز اپراتورهای مجازی شبکه‌های موبایل اینترنت اشیاء

بازار اپراتورهای مجازی شبکه های موبایل اینترنت اشیاء (IoT MVNO) به یک تغییر استراتژیک دچار شده است که با چالش‌های رشد درآمد از خدمات اتصال...

شبنم جزایری
18 نوامبر 2023
کاسپرسکی نوری به “تاریک‌ترین مناطق اینترنت” برای خدمات

شرکت امنیت سایبری کاسپرسکی هشدار داده است که حملات DDoS (از نوع توزیعی و انکار سرویس) از طریق بات‌نت‌های IoT (اینترنت اشیا) توسط هکرها تقاضا...

شبنم جزایری
24 اکتبر 2023

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*