Juniper ارائه دهنده خدمات پیشرو در فضای رومینگ اینترنت اشیا

شبنم جزایری  

طبق تحقیقات Juniper، Vodafone Business ارائه دهنده خدمات پیشرو در فضای رومینگ اینترنت اشیا است.
این غول تحقیقاتی فروشندگان را بر اساس تعدادی از شاخص های کلیدی ارزیابی می کند که عبارتند از: ظرفیت و قابلیت، موقعیت راه حل، اندازه عملیات، عملکرد مالی و پیچیدگی محصول.
در اینجا شش فروشنده برتر رومینگ اینترنت اشیا Juniper آورده شده است:
Vodafone Business
Tata Communications
TNS
BICS
Syniverse
iBasis

فیل اسکیپر، رئیس استراتژی و توسعه اینترنت اشیا برای کسب و کار وودافون، گفت: «وودافون کسب و کار از اینکه به عنوان فروشنده پیشرو رومینگ اینترنت اشیا در جدول رقبای Juniper Research شناخته شده است خوشحال است.
پلتفرم اینترنت اشیا معرفی شده، که اتصال مدیریت شده اینترنت اشیا، مدیریت دستگاه و توسعه اپلیکیشن را ارائه می‌دهد، به شرکای رومینگ این امکان را می‌دهد تا فعالانه در سطح جهانی برای ارتباطات اینترنت اشیا مشارکت کرده و از آن کسب درآمد کنند.
Juniper از ارائه محصول مقیاس پذیر اینترنت اشیا Vodafone Business که از مدیریت دستگاه، خدمات شبکه LPWA (دسترسی کم مصرف) و شبکه های خصوصی تلفن همراه پشتیبانی می کند، تحت تأثیر قرار گرفت.
Vodafone Business همچنین به دلیل مدل «Application-as-a-Service» خود مورد ستایش قرار گرفت که جونیپر معتقد است با کاهش موانع ورود، پذیرش سرویس رومینگ اینترنت اشیاء در میان SMEها را افزایش می دهد.
تا سال ۲۰۲۷، Juniper پیش‌بینی می‌کند که اتصالات رومینگ اینترنت اشیاء جهانی از ۳۰۰ میلیون در سال ۲۰۲۲ به ۱٫۸ میلیارد افزایش یابد که نشان دهنده رشد ۵۰۰ درصدی است.

برچسب

انتقال تمرکز اپراتورهای مجازی شبکه‌های موبایل اینترنت اشیاء

بازار اپراتورهای مجازی شبکه های موبایل اینترنت اشیاء (IoT MVNO) به یک تغییر استراتژیک دچار شده است که با چالش‌های رشد درآمد از خدمات اتصال...

شبنم جزایری
18 نوامبر 2023
کاسپرسکی نوری به “تاریک‌ترین مناطق اینترنت” برای خدمات

شرکت امنیت سایبری کاسپرسکی هشدار داده است که حملات DDoS (از نوع توزیعی و انکار سرویس) از طریق بات‌نت‌های IoT (اینترنت اشیا) توسط هکرها تقاضا...

شبنم جزایری
24 اکتبر 2023

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*