LPWAN سلولی تا سال ۲۰۲۷ درآمدی معادل ۲٫۳ میلیارد دلار دارد.

شبنم جزایری  

Kaleido Intelligence پیش‌بینی می‌کند که LPWAN سلولی تا سال ۲۰۲۷ ۲٫۳ میلیارد دلار درآمد اتصال مکرر ایجاد خواهد کرد.
این رقم نشان دهنده افزایش بیش از دو برابری از کمتر از ۹۰۰ میلیون دلاری است که قرار است از اتصال LPWAN سلولی در سال ۲۰۲۲ تولید شود.
جیمز موار، تحلیلگر اصلی در Kaleido Intelligence می‌گوید که درآمدزایی مبتنی بر داده‌ها برای اپراتورهای شبکه غیراقتصادی است. انتظار می رود اروپا تا پایان سال ۲۰۲۷ حدود یک سوم از تمام اتصالات رومینگ خروجی LPWAN را تشکیل دهد. انتظار می رود تمرکز شدید چین بر NB-IoT رهبری خود را در حجم اتصال تا سال ۲۰۲۷ حفظ کند.
پیش‌بینی می‌شود LTE-M تا پایان دوره پیش‌بینی به ۵۱ درصد از سهم بازار در سراسر جهان برسد. قرار است ۳۰ درصد از اتصالات LTE-M در سال ۲۰۲۷ رومینگ شوند.
انتظار می رود در هر دو NB-IoT و LTE-M، درآمد ترکیبی رومینگ زیر ۵۰۰ میلیون دلار در سال باقی بماند.
Kaleido Intelligence هشدار می دهد که استراتژی های سنتی کسب درآمد به دلیل نرخ پایین داده در سراسر سیستم، درآمد کمی برای LPWAN سلولی به همراه خواهد داشت. انتظار می رود متوسط ​​اتصال در سال ۲۰۲۲ تنها ۱۶ سنت در ماه به ارمغان بیاورد، در سال ۲۰۲۷ به کمتر از ۱۰ سنت کاهش یابد و به طور متوسط ​​برای اتصال LPWAN به ۱ دلار در سال نزدیک شود.
تحلیلگران این شرکت پیشنهاد می کنند که اپراتورها و ارائه دهندگان اتصال از ابتکاراتی مانند Billing and Charging Evolution (BCE) و Value-Added Services (VAS) استقبال کنند تا این حوزه IoT سودآورتر شود.
Moar توضیح می‌دهد: «ارائه‌دهندگان اتصال باید به مشخصات BCE، معیارهای قابل پرداخت غیر سلولی و VAS نگاه کنند تا LPWAN را به فرصتی سودآورتر تبدیل کنند و در عین حال هزینه‌های اتصال خود را به اندازه کافی پایین نگه دارند تا فناوری برای کاربران نهایی جذاب بماند».

برچسب
IOT
منابع

انتقال تمرکز اپراتورهای مجازی شبکه‌های موبایل اینترنت اشیاء

بازار اپراتورهای مجازی شبکه های موبایل اینترنت اشیاء (IoT MVNO) به یک تغییر استراتژیک دچار شده است که با چالش‌های رشد درآمد از خدمات اتصال...

شبنم جزایری
18 نوامبر 2023
کاسپرسکی نوری به “تاریک‌ترین مناطق اینترنت” برای خدمات

شرکت امنیت سایبری کاسپرسکی هشدار داده است که حملات DDoS (از نوع توزیعی و انکار سرویس) از طریق بات‌نت‌های IoT (اینترنت اشیا) توسط هکرها تقاضا...

شبنم جزایری
24 اکتبر 2023

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*