رونمایی هیوندای از اتومبیل های متصلccOS مجهز به NVIDIA

شبنم جزایری  

هیوندای سیستم عامل جدیدی را برای اتومبیل های متصل خود که از سیستم عامل قدرتمند NVIDIA DRIVE پشتیبانی می کنند راه اندازی کرده است.
سیستم عامل جدید ، ccOS در سراسر گروه موتور هیوندای پخش می شود – شامل مدل هایی از مارک های فرعی کیا و جنسیس این شرکت – و از سال ۲۰۲۲ به بعد در همه وسایل نقلیه خواهد بود.
ccOS توسط هیوندای و با همکاری فنی با NVIDIA در داخل ساخته شد. این شرکت می گوید تمام وسایل نقلیه آینده “از سطح ابتدایی تا سطح برتر” از سیستم های سرگرمی و سرگرمی مجهز به DRIVE به صورت استاندارد برخوردار خواهند بود.
با استفاده از قدرت DRIVE ، ccOS “تجارب کاربر AI در خودرو را به طور مداوم افزایش می دهد” برای مشتریان ارائه می دهد.
آخرین نسخه DRIVE ، AGX Orin ، ۲۰۰ عملکرد برتر ارائه می دهد و برای کنترل تعداد زیادی از برنامه ها و DNN ها که همزمان در وسایل نقلیه مستقل اجرا می شوند ، طراحی شده است. هیوندای هنوز اعلام نکرده است که وسایل نقلیه آینده بر اساس چه سخت افزاری ساخته خواهند شد.
پاول چو ، معاون ارشد واحد فناوری الکترونیک در گروه موتور هیوندای ، گفت: “در گروه هیوندای موتور ، ما متعهد هستیم که ارزش ، ایمنی ، عملکرد و لذت بیشتری را در طول عمر خودرو ارائه دهیم.”
“پلتفرم NVIDIA DRIVE اثبات شده است – مقیاس پذیر ، کم مصرف و دارای عملکردی برای پشتیبانی از نسل بعدی خودروهای تعریف شده توسط نرم افزار است.”
این غول خودرو نشان داده است که ccOS از چهارچوب های نرم افزاری NVIDIA برای دستیابی به چهار هدف استفاده خواهد کرد:
“محاسبات با کارایی بالا” ، استفاده از پردازنده های گرافیکی NVIDIA برای پردازش مقدار زیادی داده در داخل و خارج از وسایل نقلیه و بهینه سازی عملکرد سیستم برای پشتیبانی از فن آوری های پیشرفته IT ، مانند یادگیری عمیق.
“محاسبات بدون درز” ، بدون در نظر گرفتن وضعیت آنلاین یا آفلاین بودن خودرو ، خدمات بدون وقفه را ارائه می دهد. وسیله نقلیه با زیرساخت های اطراف و دستگاه های هوشمند متصل می شود تا تجربه کاربر از دستگاه های خارجی را به محیط خودرو وارد کند.
“محاسبات هوشمند” ، ارائه خدمات سفارشی هوشمند با شناسایی صحیح اهداف و شرایط راننده
“محاسبات ایمن” ، محافظت از سیستم با نظارت بر شبکه های درون خودرویی و شبکه های خارجی و جداسازی داده های مرتبط با ایمنی خودرو.
علی كانی ، معاون رئیس جمهور وسایل نقلیه خودمختار در NVIDIA ، گفت: “NVIDIA بیش از یك دهه قبل كاركردهای الكترونیكی مصرف كننده و رابط كاربری غنی از گرافیك را به سیستم های سرگرمی و سرگرمی وارد كرد.”
“اکنون ، ما یک بار دیگر این سیستم ها را با استفاده از هوش مصنوعی تغییر شکل می دهیم ، به گروه موتور هیوندای کمک می کنیم ایمنی و ارزش را افزایش دهند ، همراه با افزایش رضایت مشتری در طول عمر خودرو.”
هیوندای می گوید که جزئیات دقیق تری در مورد قابلیت های ccOS در کنار اطلاعیه های آینده در مورد خودروهای خاص را نشان می دهد.

برچسب
IOT
منابع

پروژه IoT روشنایی خیابان های به آبردین(شهری در

پروژه روشنایی هوشمند سازی خیابانی توسط شورای شهر آبردین اجرا شده است که باعث بهبود پایداری و کربن زدایی در سراسر شهر می شود. پروژه...

شبنم جزایری
14 نوامبر 2022
پروژه اینترنت اشیا اسکاتلند با هدف حفظ جاده

کنسرسیومی از شرکای تحقیقاتی در اسکاتلند می‌تواند به حل مشکلات همیشگی پیش روی زیرساخت‌های حمل‌ونقل بریتانیا، با توسعه شبکه حسگر اینترنت اشیا (IoT) کمک کند...

شبنم جزایری
6 آگوست 2022

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*