امکان کنترل کتری هوشمند از طریق موبایل هوشمند

شبنم جزایری  

کنترل دمای کتری با گوشی هوشمند
این کتری هوشمند دارای قطری معادل ۱۳ سانتیمتر، و حجمی معادل ۱٫۵ لیتر میباشد و از پروتکل بلوتوث برای ارتباط بی سیم استفاده میکند. با این محصول هوشمند شما امکان کنترل دمای آب را از طریق گوشی خود خواهید داشت. همانطور که میدانید چای سیاه برای داشتن بهترین عطر و طعم به آب جوش نیاز دارد.ولی چای سبز با آب ۸۰ تا ۹۰ درجه سانتیگراد بهتر دم می‌کند.
با کتری شیائومی شما می توانید دمای آب را مستقیماً بر روی موبایل هوشمند خود و با توجه به نیازهای مختلف تنظیم کنید و حتی ثابت نگه دارید. کتری هوشمندشیائومیمیتواند دما را تا ۱۲ ساعت ثابت نگه دارد.
مصرف انرژی این محصول هوشمد تنها نیم کیلووات در ساعت است. همچنین اجزایی که در تماس مستقیم با آب هستند، مانند سطح داخلی کتری، داخل درب و سنسور دما، همه از استیل ضد زنگ ۳۰۴ با کیفیت بالا و استاندارد POSCO GB4806 ساخته شده اند.
این نوع فولاد ضد زنگ بسیار ایمن می باشد و به طور گسترده در صنایع پزشکی و غذایی استفاده می شود.

به آسانی تمیز میشود
کف کتری صاف است و هیچ نقطه‌ای که به سختی قابل دسترسی باشد وجود ندارد.زاویه باز شدن درب کتری نیز ۸۰ درجهمیباشد که کمک میکند بتوانید داخل کتری را به راحتی تمیز کنید.

طراحی ساده و زیبا
شرکت شیائومی، در ساخت این کتری هوشمند،از پلی پروپیلن سفید برای پوشش بیرونی استفاده کرده است.طراحی منحنی و خاص خروجی آب، جریان ریختن آب را یکنواخت می کند و از چکه کردن یا پاشیدن آب جلوگیری می کند.ظاهر مینیمال و شیک این محصول، مناسب برای هر سلیقه ای میباشد و از هر زاویه‌ای زیباست.

سیستم حفاظت ایمنی سه گانه
در این محصول، یک کانکتور برق برای حفاظت از شوک الکتریکی نصب شده است، پس کتری هوشمند شیائومی هنگام لمس بی خطر میباشد.حتی اگر به طور تصادفی آب روی کانکتور برق بریزد، باعث برق گرفتگی نمی شود و دستگاه به صورت خودکار خاموش میشود.

طراحی ویژه درب کتریِ دو مرحله ای
پس از فشار دادن دکمه ی باز کردن درب، درب کتری در مرحله اول، به آرامی تا زاویه ۴۵ درجه باز می شود، بنابراین قطره های آب گرمِ جمع شده روی درب، به بیرون پاشیده نمی شوند و از سوختن دست شما جلوگیری می کنند.سپس در مرحله دوم درب تا ۸۰ درجه باز میشود.

برچسب
منابع

ABI Research: تا سال ۲۰۳۰، ۲۲۰ میلیون واحد

کنترل شبکه نورپردازی (NLC) قرار است نقشی حیاتی را در توسعه ساختمان‌های هوشمند ایفا کند، زیرا سهامداران مانند مالکان ساختمان، شرکت‌های انرژی و نظارتی به...

شبنم جزایری
7 ژوئن 2023
اپل سرانجام سنسور آب و هوای HomePod Mini

اوایل این ماه، اپل نسل دوم هوم پاد فول سایز خود را معرفی کرد. یکی از ویژگی های جدید، سنسوری برای تشخیص دما و رطوبت...

شبنم جزایری
12 فوریه 2023

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*