اپل سرانجام سنسور آب و هوای HomePod Mini را فعال کرد.

شبنم جزایری  

اوایل این ماه، اپل نسل دوم هوم پاد فول سایز خود را معرفی کرد. یکی از ویژگی های جدید، سنسوری برای تشخیص دما و رطوبت فعلی اتاق بود.
در سال ۲۰۲۱، متخصصان تخریب در iFixit هوم پاد مینی را جدا کردند. iFixit یک سنسور رطوبت و دما Texas Instruments HDC2010 را کشف کرد که اپل از ذکر آن کوتاهی کرد.
iFixit نوشت: «این مکان جالب است، زیرا به جای خوشه‌بندی با مدارهای مولد گرما، تقریباً تا آنجا که می‌تواند از آن سخت‌افزار فاصله دارد.
این به همراه سوراخی که با دقت در پوسته بیرونی اشغال شده است، باعث می‌شود فکر کنیم این حسگر برای اندازه‌گیری شرایط خارج از HomePod mini است نه داخل.
اپل این هفته سیستم عامل HomePod 16.3 را منتشر کرد که تقریباً دو سال بعد، فرضیه iFixit را درست نشان داد. وقتی هوم پاد مینی با iOS 16.3 جفت شود، اکنون می تواند از حسگر خود برای گزارش دما و رطوبت فعلی اتاق استفاده کند.
برای دسترسی به اطلاعات:
برنامه Home را در iPhone یا iPad خود باز کنید.
اتاقی را که هوم پاد در آن قرار دارد انتخاب کنید یا روی «آب و هوا» در بالای صفحه اصلی خانه خود ضربه بزنید.
اکنون باید اطلاعات دما و رطوبت را در بالای صفحه مشاهده کنید. اگر چندین سنسور در یک اتاق دارید، میانگین نمایش داده می شود.
اتوماسیون ها را می توان بر اساس اطلاعات حسگر HomePod ایجاد کرد. اگر هوا خیلی سرد است، می توانید به طور خودکار یک بخاری را روشن کنید. از طرف دیگر، اگر هوا خیلی گرم است، یک سیستم تهویه مطبوع می تواند فعال شود.

برچسب
IOT
منابع

ABI Research: تا سال ۲۰۳۰، ۲۲۰ میلیون واحد

کنترل شبکه نورپردازی (NLC) قرار است نقشی حیاتی را در توسعه ساختمان‌های هوشمند ایفا کند، زیرا سهامداران مانند مالکان ساختمان، شرکت‌های انرژی و نظارتی به...

شبنم جزایری
7 ژوئن 2023
آردوینو بسته نرم افزاری را برای ساخت پروژه

آردوینو IoT Bundle را راه‌اندازی کرده است — کیتی که تمام سخت‌افزار، نرم‌افزار و اجزای مورد نیاز برای ساخت دستگاه‌های متصل شما را فراهم می‌کند....

شبنم جزایری
3 دسامبر 2022

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*