شرکت Urban-Air port و هیوندای در حال ساخت ۶۵ فرودگاه برقی برای سفرهای پاک هستند.

شبنم جزایری  

مشارکت استارتاپ بریتانیایی Urban-Air Port و هیوندای منجر به ایجاد ۶۵ فرودگاه الکتریکی برای پاک سفرهای هوایی شهری خواهد شد.
حمل و نقل یکی از بزرگترین آلاینده ها است اما برای کابردهای لاجستیک، تفریحی و کاری مورد استفاده قرار می گیرد. در حالی که مصرف کنندگان و مشاغل به طور فزاینده ای به وسایل نقلیه زمینی برقی تبدیل می شوند ، سفرهای هوایی همچنان یک صنعت پرمصرف کربن است.
Urban-Air Port یکی از مبتکران برجسته ای است که برای توسعه زیرساخت های مورد نیاز برای راه اندازی و مدیریت هواپیماهای برقی از جمله وسایل نقلیه VTOL (بلند و فرود عمودی) برای حمل مسافران و هواپیماهای بدون سرنشین برای حمل کالا ، لوازم اضطراری یا انجام کارهای مهم تلاش می کند. مانند بررسی حوادث.
مشارکت بین Urban-Air Port و Hyundai برای ساخت ۶۵ فرودگاه در “مکانهای کلیدی” در ایالات متحده ، بریتانیا ، اتحادیه اروپا و آسیا و اقیانوسیه بخشی از برنامه گسترده تر سابق برای ساخت ۲۰۰ فرودگاه برقی در پنج سال آینده است.
پاملا کوهن ، مدیر عامل اصلی و مدیر کل ایالات متحده در بخش حمل و نقل هوایی شهری گروه هیوندای موتور ، گفت:
“حمل و نقل هوایی شهری نقش مهمی در نحوه رسیدن ما از A به B در این قرن خواهد داشت. گروه موتور هیوندای چشم انداز جسورانه ای برای جابجایی های آینده دارد و متعهد است که سرمایه گذاری های انسانی و تکنولوژیکی مورد نیاز برای آغاز عصر جدید حمل و نقل را انجام دهد.
شرکت Urban-Air port کلید گشایش جابجایی ایمن ، مقرون به صرفه و بدون انتشار گازهای گلخانه ای است که حرکت هوایی شهری را از داستان های علمی تخیلی به واقعیت ملموس تبدیل می کند. ”
این قطعاً یک برنامه جسورانه است ، اما صنعت شاهد انفجار در سرمایه گذاری خصوصی و دولتی است. فقط به میزان سرمایه گذاری امسال توجه کنید:
ریکی سندو ، بنیانگذار و رئیس اجرایی Urban-Air Port اظهار داشت:
این بخش در حال گسترش است و ما می دانیم که آینده ای با وسایل نقلیه برقی و هواپیماهای بدون سرنشین در شهرها به زودی به واقعیت تبدیل می شود. اما اگر زیرساخت های زمینی و هوایی برای تحقق آن وجود نداشته باشد ، این اتفاق نمی افتد.
پورت های شهری-هوایی نحوه سفر ما را برای همیشه تغییر خواهد داد-قفل حمل و نقل هوایی پاک شهری برای همه ، بهبود ارتباط در شهرهای شلوغ ، کاهش آلودگی و افزایش بهره وری. ”
فراتر از سفرهای هوایی ، فرودگاههای جدید به گونه ای طراحی شده اند که مرکز حمل و نقل پایدار است-از جمله شارژ در محل و ادغام انواع وسایل نقلیه برقی زمینی. این امر باعث می شود بارها و مسافران به صورت یکپارچه بارگیری و تخلیه شوند تا کربن زدایی شهرها بهبود یابد.

برچسب
IOT
منابع

پروژه IoT روشنایی خیابان های به آبردین(شهری در

پروژه روشنایی هوشمند سازی خیابانی توسط شورای شهر آبردین اجرا شده است که باعث بهبود پایداری و کربن زدایی در سراسر شهر می شود. پروژه...

شبنم جزایری
14 نوامبر 2022
پروژه اینترنت اشیا اسکاتلند با هدف حفظ جاده

کنسرسیومی از شرکای تحقیقاتی در اسکاتلند می‌تواند به حل مشکلات همیشگی پیش روی زیرساخت‌های حمل‌ونقل بریتانیا، با توسعه شبکه حسگر اینترنت اشیا (IoT) کمک کند...

شبنم جزایری
6 آگوست 2022

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*