AWS از به کار گیری IoT توسط ارائه دهنده راه حل های کشاورزی Yara خبر داد

شبنم جزایری  

سرویس های وب آمازون (AWS) از همکاری استراتژیک اینترنت اشیا با ارائه دهنده راه حل های کشاورزی Yara خبر داده است. بهینه سازی تولید محصولات برای اطمینان از وجود مواد غذایی کافی برای تغذیه جهانی با افزایش جمعیت و در عین حال به حداقل رساندن هزینه های زیست محیطی ، امری حیاتی است. فناوری های اینترنت اشیا، طبق معمول ، نقشی اساسی دارند. بزودی نسل بعدی Yara DPP (پلت فرم تولید دیجیتال) با همکاری AWS ساخته می شوند.

بیل واس ، معاون فناوری در AWS ، اظهار داشت: “ما افتخار می کنیم که Yara را با این مأموریت مهم کمک کنیم تا مسئولیت تامین غذا در سطح جهانی و محافظت از کره زمین برای سالهای آینده باشد. تغییر سیستم تولید آنها نمونه دیگری از چگونگی کمک و پشتیبانی AWS از اقدامات نوآورانه منحصر به فرد مشتریان است. همکاری Yara و AWS تأثیر بسزایی در سیستم جهانی تولید Yara خواهد داشت. با داشتن AWS به عنوان ارائه دهنده ابر دلخواه DPP ، Yara به گسترده ترین و عمیق ترین مجموعه عملکرد ابر ، بالاترین عملکرد و امنیت و بزرگترین جامعه شرکا و مشتریان سایر تأمین کنندگان زیرساخت دسترسی پیدا خواهد کرد. ”

DPP از سیستم تولید Yara که شامل ۲۸ سایت (اعم از ۱۲۲ واحد تولیدی که از فرآیندهای مختلف تولید از جمله NPK ، آمونیاک ، اسید نیتریک ، دانه بندی نیترات و دی اکسید کربن استفاده می کنند) و دو معدن میباشد. علاوه بر پیشرفت های مبتنی بر نرم افزار ، از هواپیماهای بدون سرنشین و سایر رباتیک ها نیز برای کمک به اطمینان از ایمنی کارمندان استفاده می شود تا آنها بتوانند از کار در ارتفاعات یا در مکان های محدود جلوگیری کنند.هیچ جزئیات مالی مربوط به مشارکت یا زمان تخمینی برای زمان تولید DPP نسل بعدی فاش نشده است.

برچسب
IOT

اینترنت اشیا در کشورهای APAC توسعه می یابد.

طبق گزارشی از شرکت تحقیقاتی جهانی Omdia، منطقه APAC قرار است شاهد رشد بی‌سابقه اینترنت اشیا می باشد. محققان خاطرنشان می‌کنند که APAC در «استقرار...

شبنم جزایری
7 ژانویه 2023
دانشمندان قصد دارند با ۷ میلیون دستگاه ۵G-IoT

Sateliot اتصال ماهواره‌ای ۵G NB-IoT را به ۴۰۰۰۰۰ دستگاه ۵G ارائه می‌کند که توسط Streamline در پایان سال ۲۰۲۳ مستقر می‌شود و مدیریت دام در...

شبنم جزایری
24 دسامبر 2022

دیدگاه خود را بیان کنید :

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*